Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 20:24Vallan: efter din beskrivning av cykelns användning så skulle jag vilja ansluta mig till Lasses råd att använda Continental Sport Contact, dessa finns både 700c-28 eller 700c-32, tycker dom är mycket pålitliga och prisvärda, mycket bra punkaskydd.
Vill d
Vallan: efter din beskrivning av cykelns användning så skulle jag vilja ansluta mig till Lasses råd att använda Continental Sport Contact, dessa finns både 700c-28 eller 700c-32, tycker dom är mycket pålitliga och prisvärda, mycket bra punkaskydd.
Vill d
Quote from Funbeat user on 25 April 2010, 23:21kör cont sport contact på pendalrhybriden. Funkar finfint. Rullar lätt, ingen punka än och skön gång.
kör cont sport contact på pendalrhybriden. Funkar finfint. Rullar lätt, ingen punka än och skön gång.
Quote from Funbeat user on 26 April 2010, 13:20Kör Continental Cantact på pendlarhybriden. 622-32 med mönster som känns säkrare är Sport Contact som jag använt tidigare.
Peter
Kör Continental Cantact på pendlarhybriden. 622-32 med mönster som känns säkrare är Sport Contact som jag använt tidigare.
Peter
Quote from Funbeat user on 4 June 2010, 23:09Tackar för alla tips, nu sitter det Continental Sport Contact 622 -32 på. Fungerar finemang, förutom att jag hittade ett kälhål och slog igenom på fälgen och fick punka och bucklig fälg. I övrigt är jag nöjd efter de första ca 40 kilometrarna. Däcket kl
Tackar för alla tips, nu sitter det Continental Sport Contact 622 -32 på. Fungerar finemang, förutom att jag hittade ett kälhål och slog igenom på fälgen och fick punka och bucklig fälg. I övrigt är jag nöjd efter de första ca 40 kilometrarna. Däcket kl