Quote from Guest on 5 December 2010, 16:19http://www.expressen.se/nyheter/1.2241760/atta-cyklister-dodades-i-olycka
jävla idioter det finns, får en att tänka till lite extra hur farligt det faktiskt kan bli! usch..
http://www.expressen.se/nyheter/1.2241760/atta-cyklister-dodades-i-olycka
jävla idioter det finns, får en att tänka till lite extra hur farligt det faktiskt kan bli! usch..
Quote from ellen olsson on 5 December 2010, 16:29Det står i.o.f.s. Italien i artikeln men Expressen brukar ju inte ha koll... 😉
Det står i.o.f.s. Italien i artikeln men Expressen brukar ju inte ha koll... 😉
Quote from Mikaela Lexén on 5 December 2010, 16:29Spanien?
Det stod södra Italien i artikeln du länkade till... 🙂
Spanien?
Det stod södra Italien i artikeln du länkade till... 🙂
Quote from Lena O on 5 December 2010, 16:49Man bli endast en jävla idiot för att man dödade 8 cyklister om det var gjort med flit.
Kan tänka mig att personen bakom ratten mår inte så bra just nu.
Man bli endast en jävla idiot för att man dödade 8 cyklister om det var gjort med flit.
Kan tänka mig att personen bakom ratten mår inte så bra just nu.
Quote from ellen olsson on 5 December 2010, 16:55Han körde ju tydligen för fort för att ha kontroll över bilen. Det tycker jag är rätt korkat och oansvarigt...
Han körde ju tydligen för fort för att ha kontroll över bilen. Det tycker jag är rätt korkat och oansvarigt...
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 17:54Bilisten hade klarat sig bra i Sverige.
Bilisten hade klarat sig bra i Sverige.
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 18:09Han var påverkad av marijuana. Det är för djävligt.
Han var påverkad av marijuana. Det är för djävligt.
Quote from Emma Sjöberg on 5 December 2010, 19:21Spelar ju ingen roll var det sker.. att det sker är fördjävligt.. må denne idiot ruttna upp långsamt..
Spelar ju ingen roll var det sker.. att det sker är fördjävligt.. må denne idiot ruttna upp långsamt..
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 19:23Jag läste det också. För djävligt, rent av för djävligt.
Det krävs mycket kraft att döda 4 människor omedelbart. Nyheten finns i alla stora nyhetsmedia. Den har inte gått obemärkt förbi. Stackars familjer.
Jag läste det också. För djävligt, rent av för djävligt.
Det krävs mycket kraft att döda 4 människor omedelbart. Nyheten finns i alla stora nyhetsmedia. Den har inte gått obemärkt förbi. Stackars familjer.
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 20:347 cyklister dödades 1 kämpar för livet! Föraren var drogad och utan patent. Vare år omkommer ca. 300 cyklister i Italien i trafikolyckor.
7 cyklister dödades 1 kämpar för livet! Föraren var drogad och utan patent. Vare år omkommer ca. 300 cyklister i Italien i trafikolyckor.