Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 20:38"Man bli endast en jävla idiot för att man dödade 8 cyklister om det var gjort med flit."
I beg to differ.
Visserligen _kan_ det ju vara så att cyklisterna kört ut mitt framför bilen, och att föraren inte haft en chans, och i _sådana fall_ tycker jag sy
"Man bli endast en jävla idiot för att man dödade 8 cyklister om det var gjort med flit."
I beg to differ.
Visserligen _kan_ det ju vara så att cyklisterna kört ut mitt framför bilen, och att föraren inte haft en chans, och i _sådana fall_ tycker jag sy
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 20:41Det har inte så stor betydelse var någon är bosatt eftersom det handlar i grunden om att inse att "man" inte är ensam på vägen och anpassa sig efter det.
Det har inte så stor betydelse var någon är bosatt eftersom det handlar i grunden om att inse att "man" inte är ensam på vägen och anpassa sig efter det.
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 20:45http://www.corriere.it/cronache/10_dicembre_05/auto-incidente-ciclisti_be1251ca-005e-11e0-861f-00144f02aabc.shtml
Quote from Lena O on 5 December 2010, 21:12ni är så gulliga, puss på er allihopa ;-*
ni är så gulliga, puss på er allihopa ;-*
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 06:36vet inte varför jag skev spanien! min hjärna som kollapsade igår antagligen, självklart skall det vara Italien.....
vet inte varför jag skev spanien! min hjärna som kollapsade igår antagligen, självklart skall det vara Italien.....
Quote from ellen olsson on 6 December 2010, 06:37Du kan ändra om du editerar ditt första inlägg.
Du kan ändra om du editerar ditt första inlägg.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 07:36Tragiskt
Tragiskt
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 09:13Riktigt tragiskt.
Riktigt tragiskt.
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 09:54Hu. Om man google-översätter artikeln David länkar till kan man även som icke-italienskspråkig läsa att föraren gjorde en omkörning och frontade med cykelklungan - som alltså var på väg åt andra hållet. Samt att föraren var drogpåverkad och redan var av m
Hu. Om man google-översätter artikeln David länkar till kan man även som icke-italienskspråkig läsa att föraren gjorde en omkörning och frontade med cykelklungan - som alltså var på väg åt andra hållet. Samt att föraren var drogpåverkad och redan var av m
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 10:58Då får man hoppas att han får ett nytt boende bestående av ett rum o potta, på obestämd framtid.
Då får man hoppas att han får ett nytt boende bestående av ett rum o potta, på obestämd framtid.