Quote from Guest on 12 November 2010, 21:49Så var det dags igen för ännu ett 8 dagars lopp. Mitt andra i karriären. Mitt andra i Monte Carlo.
Jag brukar inte springa mer än ett par mil i veckan. Med allt jobb så finns det inte så mycket tid över för "seriös" träning. Sprang mitt första "långlopp"
Så var det dags igen för ännu ett 8 dagars lopp. Mitt andra i karriären. Mitt andra i Monte Carlo.
Jag brukar inte springa mer än ett par mil i veckan. Med allt jobb så finns det inte så mycket tid över för "seriös" träning. Sprang mitt första "långlopp"
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 21:59Haha....Ja jag kommer ihåg ditt namn å lite av ditt utseende då du hjälpte till med att placera ut oss i olika kabiner under något av dom allra första Kiel Marathons. Biljetter hit å dit var det då som gällde.....tror du fixade det gallant...!?
Tja den da
Haha....Ja jag kommer ihåg ditt namn å lite av ditt utseende då du hjälpte till med att placera ut oss i olika kabiner under något av dom allra första Kiel Marathons. Biljetter hit å dit var det då som gällde.....tror du fixade det gallant...!?
Tja den da
Quote from Funbeat user on 12 November 2010, 22:10haha ja det var tider. Riktigt trevliga resor det där.
Ja du, bräda han kommer jag nog aldrig göra när det gäller kvantitet iaf, kanske i kvalitet då 😉 kan ju försöka att bli snabbare än han, eller springa längre, men MER än han?!? det är nog inte möjlig
haha ja det var tider. Riktigt trevliga resor det där.
Ja du, bräda han kommer jag nog aldrig göra när det gäller kvantitet iaf, kanske i kvalitet då 😉 kan ju försöka att bli snabbare än han, eller springa längre, men MER än han?!? det är nog inte möjlig
Quote from Funbeat user on 13 November 2010, 08:52Här kommer ett klipp från förra årets NoFinishLine.
Detta varv (timma 117) filmades av loppets segrare, Trondhttp://www.youtube.com/watch?v=KTDyCIYC4Ls
Här kommer ett klipp från förra årets NoFinishLine.
Detta varv (timma 117) filmades av loppets segrare, Trond