Quote from Guest on 17 December 2010, 21:10Man kan ju bara hoppas att man får vara vid så god vigör när man kommer upp i den åldern. Hon började springa marathon som 86-åring. Hennes nästa utmaning är att ta sig an Kilemanjaro.
http://www.kitv.com/video/26112936/detail.html
Man kan ju bara hoppas att man får vara vid så god vigör när man kommer upp i den åldern. Hon började springa marathon som 86-åring. Hennes nästa utmaning är att ta sig an Kilemanjaro.
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 21:20Härligt! 🙂 Men inte fasen "sprang" hon. Kolla videoklippet, ungefär så såg det ut hela loppet (14min/km).
Härligt! 🙂 Men inte fasen "sprang" hon. Kolla videoklippet, ungefär så såg det ut hela loppet (14min/km).
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 22:21Tja, det är ungefär samma pers som jag har på sträckan...
Tja, det är ungefär samma pers som jag har på sträckan...
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 22:43Oavsett om hon "sprang" eller inte så tar jag gärna och upprepar hennes bedrift vid 93 års ålder.
Oavsett om hon "sprang" eller inte så tar jag gärna och upprepar hennes bedrift vid 93 års ålder.
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 22:54IMPONERANDE av donnan, hoppas en själv e lika pigg vid den aktningsvärda åldern...
IMPONERANDE av donnan, hoppas en själv e lika pigg vid den aktningsvärda åldern...
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 22:56Så där fräsch har jag aldrig varit vid ett marathonmål... (t+)
("Du där, kan du flytta dig? Du ligger i vägen." hörde jag en gång)
Så där fräsch har jag aldrig varit vid ett marathonmål... (t+)
("Du där, kan du flytta dig? Du ligger i vägen." hörde jag en gång)
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 00:59Det är verkligen en stor bedrift av en 92 åring, många ligger en bra bit under jord vid den åldern, hatten av för en sådan dam.
Det är verkligen en stor bedrift av en 92 åring, många ligger en bra bit under jord vid den åldern, hatten av för en sådan dam.
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 09:47Angående hastigheten. Hon var ca 1 timma efter världsrekordet för sin åldersgrupp.
Angående hastigheten. Hon var ca 1 timma efter världsrekordet för sin åldersgrupp.
Quote from Funbeat user on 18 December 2010, 09:57Mycket imponerande oavsett vilket tempo hon "sprang" i.
Mycket imponerande oavsett vilket tempo hon "sprang" i.
Quote from Bjarne Lewin on 18 December 2010, 12:16Vilken häftig tant 😀
Vilken häftig tant 😀