Quote from Guest on 19 April 2009, 09:30AAK Triathlon Sprint
AAK Triathlon Sprint
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 09:40Eh, är det en sprint elleren Ironman?... Rubriken och texten stämmer lite dåligt ihop...
Eh, är det en sprint elleren Ironman?... Rubriken och texten stämmer lite dåligt ihop...
Quote from Jonas Täng on 19 April 2009, 09:45Henrik, ett tips är att flytta tävlingen från kategori löpning till kategori triathlon. Och om det är en företagstävling som inte är öppen för alla (?) så kan det vara bra att ange det i beskrivningen...
Henrik, ett tips är att flytta tävlingen från kategori löpning till kategori triathlon. Och om det är en företagstävling som inte är öppen för alla (?) så kan det vara bra att ange det i beskrivningen...
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 11:09mmm, den är intern Sara så vi vill _inte_ ha dit dig 😉
mmm, den är intern Sara så vi vill _inte_ ha dit dig 😉
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 11:16Fast du kan förstås få komma med som min coach, det lär jag behöva!!! (H)
Fast du kan förstås få komma med som min coach, det lär jag behöva!!! (H)
Quote from Jonas Täng on 19 April 2009, 14:59😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 22:58Det där tar jag som ett "ja" 😉
Det där tar jag som ett "ja" 😉
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 19:05Ah, men vad ÄR det nu ni två ska göra? *Så nyfiken*
Ah, men vad ÄR det nu ni två ska göra? *Så nyfiken*
Quote from Elias Engqvist on 21 April 2009, 21:21Uppenbarligen en ironman-sprint!
Uppenbarligen en ironman-sprint!
Quote from Funbeat user on 21 April 2009, 22:03En triathlon på sprintdistans som jobbet anordnar!
Så det måste ju testas 🙂
En triathlon på sprintdistans som jobbet anordnar!
Så det måste ju testas 🙂