Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 15:49Ja jag kan hålla med diskussion. Till nästa år ändrar vi nog namnet till "AAK Triathlon Sprint". Möjligen med ett förtydligande att de rör sig om ett företagsevent.
Ja jag kan hålla med diskussion. Till nästa år ändrar vi nog namnet till "AAK Triathlon Sprint". Möjligen med ett förtydligande att de rör sig om ett företagsevent.
Quote from Jonas Täng on 4 June 2009, 21:18Var det ni som var i BLT idag också? Där stod det ingenting om företag... (hade det varit en öppen tävling så hade jag och mina klubbkompisar också varit med på startlinjen)
Var det ni som var i BLT idag också? Där stod det ingenting om företag... (hade det varit en öppen tävling så hade jag och mina klubbkompisar också varit med på startlinjen)
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 21:31Det var från vår tävling men med helt konstig vinkling tydligen (har ej läst)
Tävlingen var ej öppen utan simklubben/triathlonklubben hjälpte oss med tidtagning och funktionärer och som tack för hjälpen hade de 5(?) deltagare med i tävlingen.
Jag lovar at
Det var från vår tävling men med helt konstig vinkling tydligen (har ej läst)
Tävlingen var ej öppen utan simklubben/triathlonklubben hjälpte oss med tidtagning och funktionärer och som tack för hjälpen hade de 5(?) deltagare med i tävlingen.
Jag lovar at