Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelAbsolut fulast?
You need to log in to create posts and topics.

Verkligt okristligt fula, helt fantastiskt. Kul på allvar.

Anna
Svårt att köra motorcykel som barn men som vuxen så byggde jag mig faktiskt en HD-chopper.
Också urcool! 🙂

Som barn förstår jag att man vill ha en "motorcykel" och tar det man får, men som vuxen??? 🙂 jaja, tur smaken är olika... jag vill inte ha en sån iaf. Är inte speciellt impad av HD heller iof sig, kan ju bero på det. Tycker bättre om andra "vanliga" mod

Övervikt eller skägg = ofräsch??!!
Nej du Anna, fördomar är vad du har. Man kan vara nog så fräsch fast man är överviktig, eller?

Jag gillar inte skägg på någon man och de flesta på HD jag ser ser inte så fräscha ut i sina läder/jeanskläder (som ser ut att behöva tvättas) och sin livsstil, mkt sprit och cigg. Fördomar? ja säkert. Vet att alla inte är såna. Men det är väl de som syns

Tack o lov finns det människor som kan se bakom fasaden ... och inte dömer en bok (Anna eller annat) efter sin omslag 😉

Hade själv en limpan cykel som ung, tycker dom där cyklarna på länkarna är coola. Cruisern jag har idag har dock inte limpa utan en bred fjädrad sadel, mer som en flakmoppe 😉 Jag reggar INTE cykling på cruisern!

vet inte vilket av ovan du syftade på Gary, men kan väl skriva lite av varje om det:

Alla dömer folk på utseendet, det är skitsnack att man inte gör det. vad gäller just preferens och kärlek så dömer vi alla efter utseendet - åtminstone i början. Då mena

Anna: Inget av det jag skrev var egentligen riktad mot dig, men kul att du orka skriva så mycket.

Jag dömer ingen, varken p.g.a sin vikt, ras, kön eller tron.
Jag fullständigt skiter i vad den Psykologiska institutionen i Göteborg har att säga om det, (

Jag har inte påstått de är världens främsta, och undersökningen var inte deras utan en allmänt vedertagen grej. huruvida du skiljer dig från mängden eller inte är ju i sådana undersökningar inte relevant då de studerar generellt. Men kul för dig.