Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 17:59Säger som David....Cannondale (whithout doubt)
Säger som David....Cannondale (whithout doubt)
Quote from Funbeat user on 3 May 2012, 23:02Jag har erfarenhet av både Supersix (inte Hi-Mod) och Addict R3 2009 (HMF) (R3 blev till R2 i 2010 års modell)
Supersix blir mitt val på att den är styvare, stabilare och mer komfortabel. Addict ramen är ngt lättare om man jämför HMF mot Supersix och HMX
Jag har erfarenhet av både Supersix (inte Hi-Mod) och Addict R3 2009 (HMF) (R3 blev till R2 i 2010 års modell)
Supersix blir mitt val på att den är styvare, stabilare och mer komfortabel. Addict ramen är ngt lättare om man jämför HMF mot Supersix och HMX
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 10:30DET kallar jag ett värdefullt tips, man tackar!
DET kallar jag ett värdefullt tips, man tackar!
Quote from Funbeat user on 4 May 2012, 10:52Jag får kanske ta på mig dumstruten resten av dagen, då Daniels svar var bra mycket bättre än vad jag ens kunde föreställa mig att du skulle få på detta forum.
Borde som sagt hållt mig från att svara då jag inte cyklat på någon av ramarna.
Men jag fortfar
Jag får kanske ta på mig dumstruten resten av dagen, då Daniels svar var bra mycket bättre än vad jag ens kunde föreställa mig att du skulle få på detta forum.
Borde som sagt hållt mig från att svara då jag inte cyklat på någon av ramarna.
Men jag fortfar