Quote from Funbeat user on 5 August 2012, 21:57Juli 2020 låter bra. Tills dess ska jag också hinna komma i form. 😉
Juli 2020 låter bra. Tills dess ska jag också hinna komma i form. 😉
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 14:36Nu börjar det röra på sej!
http://addnature7summits.wordpress.comSnabbaste tid just nu är 3:49, skulle vara kul att se vilka vägar dom tog
Nu börjar det röra på sej!
http://addnature7summits.wordpress.com
Snabbaste tid just nu är 3:49, skulle vara kul att se vilka vägar dom tog
Quote from Funbeat user on 27 August 2012, 14:47"Ingenting fick lämnas åt slumpen..." Jag känner att deras insats var totalt raka motsatsen mot den Fredrik och jag gjorde. 😀
"Ingenting fick lämnas åt slumpen..." Jag känner att deras insats var totalt raka motsatsen mot den Fredrik och jag gjorde. 😀
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 13:53Jag och min kille tänkte göra den på söndag. Vi tänkte försöka köra ungefär era spår Peter och Elin - hoppas ni har överseende med detta "copy-cat"beteende. För min egen del som i princip bara använder cykeln som transportmedel är det en tillräckligt stor
Jag och min kille tänkte göra den på söndag. Vi tänkte försöka köra ungefär era spår Peter och Elin - hoppas ni har överseende med detta "copy-cat"beteende. För min egen del som i princip bara använder cykeln som transportmedel är det en tillräckligt stor
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 14:33Fredrik och jag snodde Peters kartor så vi ska inte ha så mycket cred för det.
Hoppas ni får det skoj på vägen, det hade vi...i alla fall i början. 😀
Fredrik och jag snodde Peters kartor så vi ska inte ha så mycket cred för det.
Hoppas ni får det skoj på vägen, det hade vi...i alla fall i början. 😀
Quote from Funbeat user on 28 August 2012, 15:24Alltså, SÅ jäkla många vägval går det ju knappast att göra på dom här sträckorna och inget säger att det ena är bättre än det andra.
Man kan ställa många kriterier när man planerar, tex. kortast väg, mest asfalt, mest grusvägar, flest rastställen och glas
Alltså, SÅ jäkla många vägval går det ju knappast att göra på dom här sträckorna och inget säger att det ena är bättre än det andra.
Man kan ställa många kriterier när man planerar, tex. kortast väg, mest asfalt, mest grusvägar, flest rastställen och glas
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 09:31Kort uppdatering om vårt första försök.
Första försöket gick inte så bra. Tjejmilen med personbästa och kräftskiva kanske inte var den bästa uppladdningen. Och om man checkar in på första toppen någon gång efter 13 så har man inte de bästa förutsättninga
Kort uppdatering om vårt första försök.
Första försöket gick inte så bra. Tjejmilen med personbästa och kräftskiva kanske inte var den bästa uppladdningen. Och om man checkar in på första toppen någon gång efter 13 så har man inte de bästa förutsättninga
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 10:08Man tänker innan att "hur svårt kan det vara" att hitta upp på de sju högsta topparna i närheten. Svårare än man kan tro är svaret. 🙂
Man tänker innan att "hur svårt kan det vara" att hitta upp på de sju högsta topparna i närheten. Svårare än man kan tro är svaret. 🙂
Quote from ellen olsson on 4 September 2012, 10:45Det är väl just det där med att hitta som är det svåra?
Det är väl just det där med att hitta som är det svåra?
Quote from Funbeat user on 4 September 2012, 13:29Huvudet på spiken båda två. Man förstår att 3:49 det är respekt!
Huvudet på spiken båda två. Man förstår att 3:49 det är respekt!