Quote from Guest on 25 January 2012, 13:58Hej
Är det nån som provat Adidas Adizero Hagio och har några erfarenheter? Använder själv Adios och gillar dem skarpt, men tänkte prova en annan lättare sko också. Feather och Pro är andra alternativ jag tittat på.
Hej
Är det nån som provat Adidas Adizero Hagio och har några erfarenheter? Använder själv Adios och gillar dem skarpt, men tänkte prova en annan lättare sko också. Feather och Pro är andra alternativ jag tittat på.
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 14:08Är det ingen som har några åsikter, eller har hunnit prova Hagio? Jag är också lite nyfiken, mest för att jag nyligen beställde Asics Hyperspeed som verkar vara en liknande sko.
Är det ingen som har några åsikter, eller har hunnit prova Hagio? Jag är också lite nyfiken, mest för att jag nyligen beställde Asics Hyperspeed som verkar vara en liknande sko.
Quote from Funbeat user on 25 January 2012, 14:55Jag har ett par Pro som jag älskar. Kör i princip alla pass i dem och tänker ha dem på båda marorna i sommar.
Jag har ett par Pro som jag älskar. Kör i princip alla pass i dem och tänker ha dem på båda marorna i sommar.
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 21:00Jag har nyligen köpt ett par Adidas Adizero Hagio. Har bara hunnit med att testa dom en gång och då på löpband. Men dom känns lätta och bra. En aningen bredare än Adios. Men storleksmässigt så tycks dom vara i stort sett samma. Ser fram mot att testa dom
Jag har nyligen köpt ett par Adidas Adizero Hagio. Har bara hunnit med att testa dom en gång och då på löpband. Men dom känns lätta och bra. En aningen bredare än Adios. Men storleksmässigt så tycks dom vara i stort sett samma. Ser fram mot att testa dom
Quote from Funbeat user on 26 January 2012, 21:11Ser fram emot en eventuell recension
Ser fram emot en eventuell recension
Quote from Funbeat user on 31 January 2012, 18:56Nu har jag testat skorna utomhus. För mig så känns skorna väldigt bra. Mycket lätta och med bra grepp. Dämpningen och den låga profilen tilltalar mig med. Känns helt rätt. Tycker att Adidas har lyckats väldigt bra här..(t+)
Nu har jag testat skorna utomhus. För mig så känns skorna väldigt bra. Mycket lätta och med bra grepp. Dämpningen och den låga profilen tilltalar mig med. Känns helt rätt. Tycker att Adidas har lyckats väldigt bra här..(t+)