Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAdistar boost?
You need to log in to create posts and topics.

Någon som testat? Är den där boost grejen så bra som reklamen säger (knappast)? Provade i affären och de kändes spontant bra på foten, kanske lite klumpigare än mina adizero aegis - som jag inte längre hittar i butik...

Har sprungit med mina i 6-7 veckor, och trivs väldigt bra. Reklamen känns lite överdriven, och jag har uppriktigt svårt att tro att man skulle få en extra spänst av sulkonstruktionen. Rent fysikaliskt så borde man ju tappa mer energi om sulan deformeras/t

Jag har haft ett par och de kändes sköna och det var spänst i dem. Hur mycket det ger i realiteten vete fan. De var för smala i lästen så jag fick blodstopp i fötterna. Jag har lämnat tillbaka dem och fick ett par Saucony Triumph i utbyte. Uppköp kan jag

Det blev till slut ett par Adidas Energy boost. Sprungit två gånger med dem, ett kort och ett långt pass. Endless energy vet jag inte... Men de känns väldigt sköna, jag gillar att de är smala. Tror att jag kommer trivas mycket bra med dessa skor.

Smala skor passar mig också, är väldigt nöjd med mina. Låter som att de passar dig och dina fötter också.

Om löpare med BOOST vinner tävlingar (vilket de gör) så är de åtminstone ur prestationssynvkel inte dåliga. Jag har svårt att tro att de ur andra perspektiv skulle vara sämre än EVA, men någon långtidseffekt får vi vänta med att se. Väntar vi för länge b