Quote from Guest on 30 May 2012, 12:04Hej!
Jag tänkte mig pröva ett par nya löpskor och frågade en kille på en butik om lite tips om neutrala lätta skor. Han tipsade mig om Adizero Boston och Excel 33. Jag är kluven till vilka jag ska välja då jag skulle vilja pröva skor med lite mindre dämp
Hej!
Jag tänkte mig pröva ett par nya löpskor och frågade en kille på en butik om lite tips om neutrala lätta skor. Han tipsade mig om Adizero Boston och Excel 33. Jag är kluven till vilka jag ska välja då jag skulle vilja pröva skor med lite mindre dämp
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 12:14Båda är säkert bra skor, men inga jag testat själv. Sen beror det kanske på hur lätta skor man vill ha. Skulle tro att Excel 33 ligger på ca 300g medan Boston ligger på runt 260g. Själv har jag ett par Asics Sky Speed som nog ligger någonstans runt 270g.
Båda är säkert bra skor, men inga jag testat själv. Sen beror det kanske på hur lätta skor man vill ha. Skulle tro att Excel 33 ligger på ca 300g medan Boston ligger på runt 260g. Själv har jag ett par Asics Sky Speed som nog ligger någonstans runt 270g.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 14:55Jag har både Boston 2 och Boston 3. Inte som mina lätta skor utan som mina mängdskor. Trots allt väger Boston ca 280g och lätta skor är för mig ned mot 200g och under. T ex Adios eller Hagio då som jag har som lätta skor.
Jag har både Boston 2 och Boston 3. Inte som mina lätta skor utan som mina mängdskor. Trots allt väger Boston ca 280g och lätta skor är för mig ned mot 200g och under. T ex Adios eller Hagio då som jag har som lätta skor.
Quote from Funbeat user on 30 May 2012, 22:54Jag kör med Boston, tycker de är riktigt bra. De är som sagt någonting mitt emellan en väldämpad kloss och lätta skor. Hade Adidas Ride förut och ville närma mig lättare skor lite försiktigt, då passade Boston perfekt. De ska ta mig runt maran på lördag.
Jag kör med Boston, tycker de är riktigt bra. De är som sagt någonting mitt emellan en väldämpad kloss och lätta skor. Hade Adidas Ride förut och ville närma mig lättare skor lite försiktigt, då passade Boston perfekt. De ska ta mig runt maran på lördag.