Quote from Guest on 18 March 2009, 14:46Får man svära i kyrkan? 😉
Är det någon som har eller kan ordna fram mailadress till admin på Piggelino?
Något sket sig när jag bytte mailadressen på mitt konto. Kan inte logga in och jag är inte människa till att hitta några kontaktuppgifter på deras h
Får man svära i kyrkan? 😉
Är det någon som har eller kan ordna fram mailadress till admin på Piggelino?
Något sket sig när jag bytte mailadressen på mitt konto. Kan inte logga in och jag är inte människa till att hitta några kontaktuppgifter på deras h
Quote from Funbeat user on 18 March 2009, 14:56Lever Piggis fortfarande?
Lever Piggis fortfarande?
Quote from Linnea Olsson on 18 March 2009, 15:00Jag hittade det på deras startsida under Om Företaget, info@piggelino.se.
TT
Jag hittade det på deras startsida under Om Företaget, info@piggelino.se.
TT
Quote from Mattias Johansson on 18 March 2009, 15:30Jupp. www.piggelino.se.
Jupp. http://www.piggelino.se.
Quote from Mattias Johansson on 18 March 2009, 15:30Tack!
Tack!
Quote from Mattias Johansson on 23 March 2009, 10:18Inte är de snabba på att svara på sina mail 🙁
Inte är de snabba på att svara på sina mail 🙁
Quote from Lena O on 23 March 2009, 10:50Jag orkade inte ta mig igenom deras anmälnings process ... (t-) adjö kära vän
Jag orkade inte ta mig igenom deras anmälnings process ... (t-) adjö kära vän
Quote from Lars Mörrby on 23 March 2009, 10:54Använde Piggelin innan Funbeat. Fram till sammanslagningen var jag inne och kollade forumen i bland, men den nya siten var så usel att jag tröttnade redan i test stadiet.
Funbeat är otroligt mycket bättre. Sedan brukar jag kolla diskussionerna på jogg.s
Använde Piggelin innan Funbeat. Fram till sammanslagningen var jag inne och kollade forumen i bland, men den nya siten var så usel att jag tröttnade redan i test stadiet.
Funbeat är otroligt mycket bättre. Sedan brukar jag kolla diskussionerna på jogg.s
Quote from Mikaela Lexén on 23 March 2009, 11:06Jag gav nya Piggelino ett försök och fortsatte dubbelregga, men nu har jag lessnat. Det känns bara omständigt och svårläst numera 🙁
Jag gav nya Piggelino ett försök och fortsatte dubbelregga, men nu har jag lessnat. Det känns bara omständigt och svårläst numera 🙁
Quote from Bertil Nolheim on 23 March 2009, 12:42Jag dubbelreggade ett tag och gav den nya siten en chans men tyckte det var så rörigt att jag gav upp nästan direkt. Funbeat är bäst!
Jag dubbelreggade ett tag och gav den nya siten en chans men tyckte det var så rörigt att jag gav upp nästan direkt. Funbeat är bäst!