Quote from Mattias Johansson on 23 March 2009, 13:48Jo men min träningsbok från förra året finns ENBART på piggelino (#)
Jo men min träningsbok från förra året finns ENBART på piggelino (#)
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 17:41Logga in en sista gång på Piggelino och hämta träningsdagboken. Sedan är det väl morsning och goodbye?
Jag var trogen Piggelino i ur och skur. En kompis var på mig stup i kvarten och tyckte jag var stenålder som inte flyttade från Piggelino till Funbeat.
Logga in en sista gång på Piggelino och hämta träningsdagboken. Sedan är det väl morsning och goodbye?
Jag var trogen Piggelino i ur och skur. En kompis var på mig stup i kvarten och tyckte jag var stenålder som inte flyttade från Piggelino till Funbeat.
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 17:44Tack!
Tack!
Quote from Funbeat user on 23 March 2009, 17:45Jag dubbelreggar fortfarande. Jag tänker inte ge mig förrän jag hittar något i Piggelino som är bättre än i Funbeat. (Fast än så länge har jag inte hittat något...)
Jag dubbelreggar fortfarande. Jag tänker inte ge mig förrän jag hittar något i Piggelino som är bättre än i Funbeat. (Fast än så länge har jag inte hittat något...)