Quote from Funbeat user on 7 July 2014, 14:29Jag körde en 47km runda igår som jag kört 10-15 gånger sen förra sommaren.
Igår för första gången med dom nya hjulen på och jag kapa PB med 5 min. 1:25:37.
Om hjul kan göra så stor skillnad så undrar jag, finns det något annat man kan byta och få liknande
Jag körde en 47km runda igår som jag kört 10-15 gånger sen förra sommaren.
Igår för första gången med dom nya hjulen på och jag kapa PB med 5 min. 1:25:37.
Om hjul kan göra så stor skillnad så undrar jag, finns det något annat man kan byta och få liknande
Quote from Funbeat user on 9 July 2014, 12:11Ekerhålen är ganska skarpa på insidan av ct45orna med kanter som inte ser ut att vara slipade alls. Kombinera detta med ett riktigt styvt och lite slakt fälgband som lätt veckar sig så blir det lätt mycket punkor.
Jag hade 5 punkor första 3 veckorna, by
Ekerhålen är ganska skarpa på insidan av ct45orna med kanter som inte ser ut att vara slipade alls. Kombinera detta med ett riktigt styvt och lite slakt fälgband som lätt veckar sig så blir det lätt mycket punkor.
Jag hade 5 punkor första 3 veckorna, by
Quote from Funbeat user on 21 August 2014, 14:01Har haft mina CT45 i 3 månader nu, säkert cyklat 70 mil och inte en punka eller tendens till vindhet.
Har haft mina CT45 i 3 månader nu, säkert cyklat 70 mil och inte en punka eller tendens till vindhet.