Quote from Guest on 27 March 2009, 10:25Nu hoppas jag att vi aldrig mer har lektion i denna sal!
Nu hoppas jag att vi aldrig mer har lektion i denna sal!
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 10:35Det kan jag verkligen hålla med om.
men snart blir det ute gympa, så vi kan andas ut för en stund.
Det kan jag verkligen hålla med om.
men snart blir det ute gympa, så vi kan andas ut för en stund.
Quote from Funbeat user on 27 March 2009, 21:17jofan finns inget bättre än att ha en uppfriskande idrottslektion i den salen.
jofan finns inget bättre än att ha en uppfriskande idrottslektion i den salen.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 19:36Micke, jag diggar din bild.
Micke, jag diggar din bild.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 19:37Viisssst? du får också fixa en din jävel
Viisssst? du får också fixa en din jävel
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 20:42klaaaga inte på aerobicsalen! tänk va många glada och roliga stunder man haft där inne ;)!
klaaaga inte på aerobicsalen! tänk va många glada och roliga stunder man haft där inne ;)!
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 21:00Ja exakt, jag säger detsamma noj.. tänk på barnen i afrika.
Ja exakt, jag säger detsamma noj.. tänk på barnen i afrika.
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 21:01jaaa då kan vi väl skicka ner aerobicsalen till dom
jaaa då kan vi väl skicka ner aerobicsalen till dom
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 21:02Ja sant, men vad ska vi göra då? vi har ju ingen annan sal för tillfället, hur ska vi kunna få vår veckoträning varje onsdag?
Ja sant, men vad ska vi göra då? vi har ju ingen annan sal för tillfället, hur ska vi kunna få vår veckoträning varje onsdag?
Quote from Funbeat user on 29 March 2009, 22:08Vad har ida för tankar och reflektioner över det hela?
Vad har ida för tankar och reflektioner över det hela?