Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 16:51måste fan få testa på amerikansk fotboll nån dag sen när vi har utegympa... vore riktigt kul :D... med tacklingar och allt... anyone agree ? sen är väl utrustningen ett problem att skaffa fram... :p
måste fan få testa på amerikansk fotboll nån dag sen när vi har utegympa... vore riktigt kul :D... med tacklingar och allt... anyone agree ? sen är väl utrustningen ett problem att skaffa fram... :p
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 17:24haha mathias du kommer att få armen ur led igen om du ska spela amerikansk fotboll:p
haha mathias du kommer att få armen ur led igen om du ska spela amerikansk fotboll:p
Quote from Funbeat user on 30 March 2009, 17:45det hoppas jag verkligen inte.. xD
det hoppas jag verkligen inte.. xD
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 17:09ni är skit
ni är skit
Quote from Funbeat user on 1 April 2009, 17:27du jah!
du jah!
Quote from Funbeat user on 2 April 2009, 19:00Jag känner han utegympa
Jag känner han utegympa
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 10:33va.....? "Jag känner han utegympa" x)
va.....? "Jag känner han utegympa" x)
Quote from Funbeat user on 3 April 2009, 11:43Varför så seriösa? Skriv i forumet för pizza eller family guy istället, sätt en guldkant på tillvaron
Varför så seriösa? Skriv i forumet för pizza eller family guy istället, sätt en guldkant på tillvaron