Quote from Guest on 26 March 2008, 15:24.. slutar aldrig att förvåna. Vilken sida vaknade denna kvinna på imorse undrar jag??
http://www.aftonbladet.se/kvinna/karinahlborg/article2129251.ab
.. slutar aldrig att förvåna. Vilken sida vaknade denna kvinna på imorse undrar jag??
http://www.aftonbladet.se/kvinna/karinahlborg/article2129251.ab
Quote from Fredrik Olsson on 26 March 2008, 15:34Drog precis iväg ett mejl till henne och frågade vilken sida hon vaknat på idag 🙂
Att sitta i bil och oja sig över cyklister i tajts är väl bland det mest meningslösa man kan göra. Att sedan uttrycka sig i en känd tidning om det, är i mina ögon bara pa
Drog precis iväg ett mejl till henne och frågade vilken sida hon vaknat på idag 🙂
Att sitta i bil och oja sig över cyklister i tajts är väl bland det mest meningslösa man kan göra. Att sedan uttrycka sig i en känd tidning om det, är i mina ögon bara pa
Quote from Lotta W on 26 March 2008, 15:34Hon har nog varit på Mallis. Uppför backarna där går det ofta inte mer än 15 km/h...
Hon har nog varit på Mallis. Uppför backarna där går det ofta inte mer än 15 km/h...
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 15:49Aftonbladet har inte haft någon som vet något om cykel sedan Bert Falk dog.
Det är väl femton år sedan.
Aftonbladet har inte haft någon som vet något om cykel sedan Bert Falk dog.
Det är väl femton år sedan.
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 15:50Äh, har man läst några textsnuttar av henne inser man att hon är en gnällig stockkonservativ tant och klagar på allt och alla. Bara mammas gamla husmanskost, med extra mycket flott, duger.
Men det är ändå så att de flesta som bara cyklar då och då inte v
Äh, har man läst några textsnuttar av henne inser man att hon är en gnällig stockkonservativ tant och klagar på allt och alla. Bara mammas gamla husmanskost, med extra mycket flott, duger.
Men det är ändå så att de flesta som bara cyklar då och då inte v
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 15:52Det kan också vara som så att "journalisten" ifråga blir påmind om sin egen gullegump när hon ser folk i cykelkläder.
Det kan också vara som så att "journalisten" ifråga blir påmind om sin egen gullegump när hon ser folk i cykelkläder.
Quote from Fredrik Olsson on 26 March 2008, 15:58Hihii "gullegump" 😀 Kärt barn har många namn, men detta var bland det roligaste jag hört (t+)
Hihii "gullegump" 😀 Kärt barn har många namn, men detta var bland det roligaste jag hört (t+)
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 17:20Ska vi våga gissa på lagårdsdörr med gott samvete?
Ska vi våga gissa på lagårdsdörr med gott samvete?
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 20:13Det var läänge sedan jag betalade pengar för Aftonbladet. Nu ska jag nog sluta läsa det på nätet också, och sluta ta emot .SE
Det var läänge sedan jag betalade pengar för Aftonbladet. Nu ska jag nog sluta läsa det på nätet också, och sluta ta emot .SE
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 20:17hamnar väl i kategorin: "jag tror allt jag tänker är så viktigt och intresant att jag måste skriva ner det och få alla med mig"
kan hon inte skaffa en blogg istället?
hamnar väl i kategorin: "jag tror allt jag tänker är så viktigt och intresant att jag måste skriva ner det och få alla med mig"
kan hon inte skaffa en blogg istället?