Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelaftonbladet och dess journalister …
You need to log in to create posts and topics.

.. slutar aldrig att förvåna. Vilken sida vaknade denna kvinna på imorse undrar jag??

http://www.aftonbladet.se/kvinna/karinahlborg/article2129251.ab

Drog precis iväg ett mejl till henne och frågade vilken sida hon vaknat på idag 🙂
Att sitta i bil och oja sig över cyklister i tajts är väl bland det mest meningslösa man kan göra. Att sedan uttrycka sig i en känd tidning om det, är i mina ögon bara pa

Hon har nog varit på Mallis. Uppför backarna där går det ofta inte mer än 15 km/h...

Aftonbladet har inte haft någon som vet något om cykel sedan Bert Falk dog.
Det är väl femton år sedan.

Äh, har man läst några textsnuttar av henne inser man att hon är en gnällig stockkonservativ tant och klagar på allt och alla. Bara mammas gamla husmanskost, med extra mycket flott, duger.

Men det är ändå så att de flesta som bara cyklar då och då inte v

Det kan också vara som så att "journalisten" ifråga blir påmind om sin egen gullegump när hon ser folk i cykelkläder.

Hihii "gullegump" 😀 Kärt barn har många namn, men detta var bland det roligaste jag hört (t+)

Ska vi våga gissa på lagårdsdörr med gott samvete?

Det var läänge sedan jag betalade pengar för Aftonbladet. Nu ska jag nog sluta läsa det på nätet också, och sluta ta emot .SE

hamnar väl i kategorin: "jag tror allt jag tänker är så viktigt och intresant att jag måste skriva ner det och få alla med mig"

kan hon inte skaffa en blogg istället?