Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 20:38Ungefär lika clever som hon som skrev "... och nu har Sagan om Ringen kommit som bok också" nån månad efter att den första filmen haft premiär.
Ungefär lika clever som hon som skrev "... och nu har Sagan om Ringen kommit som bok också" nån månad efter att den första filmen haft premiär.
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 21:21Gunnar: jag har inte köpt eller läst aftonbladet på ett par, tre år nu. Undviker hemsidan så gott det går. Man klarar sig helt utmärkt. Ibland blir man dock lite sugen när man ser såna här diskussioner.
Edit: köper eller läser inga kvällstidningar, inte
Gunnar: jag har inte köpt eller läst aftonbladet på ett par, tre år nu. Undviker hemsidan så gott det går. Man klarar sig helt utmärkt. Ibland blir man dock lite sugen när man ser såna här diskussioner.
Edit: köper eller läser inga kvällstidningar, inte
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 21:25Jonas G: Det var en reporter på VK som skrev det för att vara ironisk. Tolkienfans har uppenbarligen ingen sinne för humor. Sen dess har det blivit en riktig vandringssägen på internet.
Jag tror jag ligger pyrt till hos den där reportern. Till cykel, län
Jonas G: Det var en reporter på VK som skrev det för att vara ironisk. Tolkienfans har uppenbarligen ingen sinne för humor. Sen dess har det blivit en riktig vandringssägen på internet.
Jag tror jag ligger pyrt till hos den där reportern. Till cykel, län
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 21:26AM: Enbart för dig, eftersom du missar tyskana på Eurosport.
http://www.string-emil.de/
AM: Enbart för dig, eftersom du missar tyskana på Eurosport.
http://www.string-emil.de/
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 21:29Du är galen David! Scrollade en gång... vågade inte mer.
Du är galen David! Scrollade en gång... vågade inte mer.
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 21:31Tänk vad mycket det finns på nätet.
Han är tysk och gillar cykel! Inget för dig?
Tänk vad mycket det finns på nätet.
Han är tysk och gillar cykel! Inget för dig?
Quote from Bengt Askerfelt on 26 March 2008, 21:40Get a haircut vill jag säga... 😀
Fascinerande bildkategorier annars... *Hornbach* *Traktor*...
Hilfe...
Get a haircut vill jag säga... 😀
Fascinerande bildkategorier annars... *Hornbach* *Traktor*...
Hilfe...
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 21:53Nu var den länken till Anne Mari och inte ni andra som har familjer o annat att tänka på!
Nu var den länken till Anne Mari och inte ni andra som har familjer o annat att tänka på!
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 21:56Det jag mest är intresserad av är hur du David lyckas hitta länken... 😉
Det jag mest är intresserad av är hur du David lyckas hitta länken... 😉
Quote from Funbeat user on 26 March 2008, 21:57Hjälp! Jag vet inte om jag vill veta hur David hittade sidan...
Hjälp! Jag vet inte om jag vill veta hur David hittade sidan...