Quote from Guest on 23 July 2011, 08:44Nu har Aftonbladet räknat ut exakt, på kalorin när, hur mycket en viss person förbrukar vid cykling:
http://www.aftonbladet.se/vikt/article12500347.abCitat:
"En person som är 172 centimeter lång och väger cirka 70 kilo förbränner cirka 530 kalorier på e
Nu har Aftonbladet räknat ut exakt, på kalorin när, hur mycket en viss person förbrukar vid cykling:
http://www.aftonbladet.se/vikt/article12500347.ab
Citat:
"En person som är 172 centimeter lång och väger cirka 70 kilo förbränner cirka 530 kalorier på e
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 08:54Är det Lasse Anrell som nu försöker räkna?
Är det Lasse Anrell som nu försöker räkna?
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 10:26"cirka 530" är ju inte jätte exakt
"cirka 530" är ju inte jätte exakt
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 10:33Det är intervallet mellan 529,5 och 530,5 så det är helt i ABs linje med adekvata artiklar.
Det är intervallet mellan 529,5 och 530,5 så det är helt i ABs linje med adekvata artiklar.
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 10:37Nolla på slutet utan angiven precision brukar ofta tolkas som +-5, men det är nog inte så exakt heller om man säger så.
Nolla på slutet utan angiven precision brukar ofta tolkas som +-5, men det är nog inte så exakt heller om man säger så.
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 11:13Glömmer man "kilo" före också blir det ju lite halvdålig exakthet. (t-)
Glömmer man "kilo" före också blir det ju lite halvdålig exakthet. (t-)
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 12:20Konstigt att Aftonbladet släpper igenom sådan här smörja. Jag förstår inte varför de inte skaffar en skribent i hälso/träning som har kunskaper? Det borde väl de ha råd med?
Konstigt att Aftonbladet släpper igenom sådan här smörja. Jag förstår inte varför de inte skaffar en skribent i hälso/träning som har kunskaper? Det borde väl de ha råd med?
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 15:12Konstigt att folk köper/läser sån smörja. Jag har inte köpt en kvällstidning eller gått in på någon ditos hemsida på tio respektive fem år nu och mår utmärkt.
Konstigt att folk köper/läser sån smörja. Jag har inte köpt en kvällstidning eller gått in på någon ditos hemsida på tio respektive fem år nu och mår utmärkt.
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 15:16Jag förstår inte att deras "reklamkunder" köper plats och förknippas med blaskan ifråga.
Jag förstår inte att deras "reklamkunder" köper plats och förknippas med blaskan ifråga.
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 15:17Vad är det för typ av reklam i AB? Exempel på annonser.
Vad är det för typ av reklam i AB? Exempel på annonser.