Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 15:19De har pop up med Ikanobank, bland andra och sedan är det en massa banners på sidan.
De har pop up med Ikanobank, bland andra och sedan är det en massa banners på sidan.
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 15:20Det var förvånande. Det är ju en hyfsat seriös bank väl? Äh, jag vet inte.
Det var förvånande. Det är ju en hyfsat seriös bank väl? Äh, jag vet inte.
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 11:13AB är en stor sajt, massor av folk av alla sorter är inne där varje dag och kollar rubrikerna, oavsett vad de tycker. Sånt ger stora annonsörer.
Jag går aldrig in där självmant, men t ex nyss var jag inne pga ett inlägg här där det hänvisades till ngt i
AB är en stor sajt, massor av folk av alla sorter är inne där varje dag och kollar rubrikerna, oavsett vad de tycker. Sånt ger stora annonsörer.
Jag går aldrig in där självmant, men t ex nyss var jag inne pga ett inlägg här där det hänvisades till ngt i
Quote from Funbeat user on 25 July 2011, 22:27AB har tatt artiklen ned. Mulig at reporteren er "ute til lunsj" for påfyll av kalorier.
AB har tatt artiklen ned. Mulig at reporteren er "ute til lunsj" for påfyll av kalorier.
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 00:04ja är det ett lågintensivt träningspass på en timme? eller ett intervall med nedharvning? är det ett träningspass över huvudtaget eller är det bara en transport mellan jobb och hem?
kan inte komma in på länken och läsa.
ja är det ett lågintensivt träningspass på en timme? eller ett intervall med nedharvning? är det ett träningspass över huvudtaget eller är det bara en transport mellan jobb och hem?
kan inte komma in på länken och läsa.
Quote from Funbeat user on 26 July 2011, 08:11Artikeln är kopierad här:
http://yoyce.bloggplatsen.se/2011/07/05/5750153-brann-530-kalorier/Kanske t.o.m. någon på AB tyckte att artikeln har får låg kvalitet?
Artikeln är kopierad här:
http://yoyce.bloggplatsen.se/2011/07/05/5750153-brann-530-kalorier/
Kanske t.o.m. någon på AB tyckte att artikeln har får låg kvalitet?