Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 14:30Tja, det handlar mer om att inte köra i allt skräp som ligger i färdriktningen.
Tja, det handlar mer om att inte köra i allt skräp som ligger i färdriktningen.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 14:35Känns som du borde testa min rutt...
Känns som du borde testa min rutt...
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 14:39De där däcken väger ju lika mycket som airless däcken Daniel..
Har aldrig provat durano+ men fått ett par hål i sidorna på vanliga durano, som jag tycker är väl tunna.
De där däcken väger ju lika mycket som airless däcken Daniel..
Har aldrig provat durano+ men fått ett par hål i sidorna på vanliga durano, som jag tycker är väl tunna.
Quote from Funbeat user on 8 March 2012, 21:43Alla däck med luft i kan få punktering. Cykelvägarna jag måste köra på är fulla av stenskärv. Alltså kommer de att få punktering.
Jag vill ha något helt punkteringssäkert, är då Greentyre enda vägen? Jag har läst att det ska finnas massiva innerslangar,
Alla däck med luft i kan få punktering. Cykelvägarna jag måste köra på är fulla av stenskärv. Alltså kommer de att få punktering.
Jag vill ha något helt punkteringssäkert, är då Greentyre enda vägen? Jag har läst att det ska finnas massiva innerslangar,
Quote from Funbeat user on 11 March 2012, 15:49skulle inte ha skrivit nåt om "ingen punka alls" rackarns 😀
skulle inte ha skrivit nåt om "ingen punka alls" rackarns 😀
Quote from Funbeat user on 12 March 2012, 21:13Ja, det blev SuperSport Plus till sist. De känns riktigt bra och hårda. Rätt svåra att få på så man hoppas att det inte behöver bli så många slangbyten på vägen.
Ja, det blev SuperSport Plus till sist. De känns riktigt bra och hårda. Rätt svåra att få på så man hoppas att det inte behöver bli så många slangbyten på vägen.