Quote from Guest on 19 September 2010, 11:55Undrar om ngn därute har haft liknande erfarenheter? Har en smärta på ovansidan vänster foten som påminner om att ha fått en stämpling.Foten är dessutom ngt svullen.känns inget när jag är stilla o på morgonen.efter dagen har gått är det värre.Vad göra?
Undrar om ngn därute har haft liknande erfarenheter? Har en smärta på ovansidan vänster foten som påminner om att ha fått en stämpling.Foten är dessutom ngt svullen.känns inget när jag är stilla o på morgonen.efter dagen har gått är det värre.Vad göra?
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 12:05Låter som om du skulle ha skorna för spänt snörda!?
Låter som om du skulle ha skorna för spänt snörda!?
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 12:10Tyvärr känns det även när jag rör foten upp oner utan skor.Kan vara att senorna som går ut till tårna har blivit överansrängda
Tyvärr känns det även när jag rör foten upp oner utan skor.Kan vara att senorna som går ut till tårna har blivit överansrängda
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 12:20Såg i din kalender att du sprungit långt för en vecka sedan.
Jag har ett par gånger drabbats av liknande symptom efter ultralopp. Några dagars vila har gjort susen! 🙂
För mig tror jag åtminstone att den bakomliggande orsaken varit att skorna varit för
Såg i din kalender att du sprungit långt för en vecka sedan.
Jag har ett par gånger drabbats av liknande symptom efter ultralopp. Några dagars vila har gjort susen! 🙂
För mig tror jag åtminstone att den bakomliggande orsaken varit att skorna varit för
Quote from Funbeat user on 19 September 2010, 21:02så kan det vara.Nu i kväll verkar det som det släpper.Är väl som vanligt att man går igång för tidigt.det var milen i tisdagskväll som blev den utlösande faktorn.Efter nästa lopp blir det alternativ träning en vecka efter.Bär i väg till Lybeck i okt för e
så kan det vara.Nu i kväll verkar det som det släpper.Är väl som vanligt att man går igång för tidigt.det var milen i tisdagskväll som blev den utlösande faktorn.Efter nästa lopp blir det alternativ träning en vecka efter.Bär i väg till Lybeck i okt för e