Quote from Guest on 3 June 2009, 09:52Ja, NÄR ska jag lära mig att koppla loss mig från cykelpedalerna??
Jag hade kopplat loss ena foten för att ställa mig på den foten,
men när jag väl skulle göra det, så hade hjärnan glömt valet av fot.
Jag försökte alltså ställa mig på foten som fortfara
Ja, NÄR ska jag lära mig att koppla loss mig från cykelpedalerna??
Jag hade kopplat loss ena foten för att ställa mig på den foten,
men när jag väl skulle göra det, så hade hjärnan glömt valet av fot.
Jag försökte alltså ställa mig på foten som fortfara
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:02Jag blir så glad att det är fler än jag som gör såna saker, känner mig mindre klantig då.
Trillade alldeles utanför min port för ett tag sen eftersom farten tog slut, fötterna satt fast (nya skor, hade inte lärt mig greppet ännu så jag var för långsam i v
Jag blir så glad att det är fler än jag som gör såna saker, känner mig mindre klantig då.
Trillade alldeles utanför min port för ett tag sen eftersom farten tog slut, fötterna satt fast (nya skor, hade inte lärt mig greppet ännu så jag var för långsam i v
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:04Man bör ha gjort minst en SPD-vurpa, gjorde en när ett fiskespö åkte in i bakhjulet o jag stannade för att kolla o glömde. Sen har det blivit några nu när jag försöker lära mig MTB, i skogen stannar det fort ibland. Höll på att göra en vid målgång i VR då
Man bör ha gjort minst en SPD-vurpa, gjorde en när ett fiskespö åkte in i bakhjulet o jag stannade för att kolla o glömde. Sen har det blivit några nu när jag försöker lära mig MTB, i skogen stannar det fort ibland. Höll på att göra en vid målgång i VR då
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:15Skrattar...du vet väl att du alltid kliver av cykeln på vänster sida...det är kotym...och då undviker man kedjan bla.
Skrattade gott när Kommentatorerna på Eurosport var helt chokade då Levi Leipheimer klev av åt fel håll efter en punktering!
Nej jag py
Skrattar...du vet väl att du alltid kliver av cykeln på vänster sida...det är kotym...och då undviker man kedjan bla.
Skrattade gott när Kommentatorerna på Eurosport var helt chokade då Levi Leipheimer klev av åt fel håll efter en punktering!
Nej jag py
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:16Har just lärt mig att inte ha båda fötterna i när man cyklar tillsammans med sin 4-åriga son... Han nitade precis framför, knät och armen i asfalten. F-n va ont det gjorde. Snacka om orutin...
Har just lärt mig att inte ha båda fötterna i när man cyklar tillsammans med sin 4-åriga son... Han nitade precis framför, knät och armen i asfalten. F-n va ont det gjorde. Snacka om orutin...
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:18Du är ju inte ensam om det här direkt;).. Det gör jäkligt ont, får man sen inte loss den foten som är underst ur lookpedalen så får man dra av skon. jäkligt pinsamt med fullt av folk omkring sej.... Men jag bjuder på det, alltid roar man ju någon och ett
Du är ju inte ensam om det här direkt;).. Det gör jäkligt ont, får man sen inte loss den foten som är underst ur lookpedalen så får man dra av skon. jäkligt pinsamt med fullt av folk omkring sej.... Men jag bjuder på det, alltid roar man ju någon och ett
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:18Ja, spd-vurpor hann det bli några innan man lärde sig, mest i skogen men även en praktvurpa mitt på universitetsområdet med en glatt applåderande publik 🙂
Med lite övning behöver man inte klicka ur innan man stannar. Det går bra att stanna först och s
Ja, spd-vurpor hann det bli några innan man lärde sig, mest i skogen men även en praktvurpa mitt på universitetsområdet med en glatt applåderande publik 🙂
Med lite övning behöver man inte klicka ur innan man stannar. Det går bra att stanna först och s
Quote from Rasmus Olsson on 3 June 2009, 10:20Med eggbeaters kommer du loss lättare och i lättare. Mer float vilket gör det skonsammare för knäna. Med mina äggvispar kommer jag alltid loss, utan att behöva tänka på det.
Med eggbeaters kommer du loss lättare och i lättare. Mer float vilket gör det skonsammare för knäna. Med mina äggvispar kommer jag alltid loss, utan att behöva tänka på det.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:24Jag knäkte bakväxeln när jag gjorde ett platt fall åt sidan...3500 spänn taxi hem 500 spänn...blåmärken sveda å värk...
Jag sonika glömde att sätta ner foten...tror jag var trött...
Jag knäkte bakväxeln när jag gjorde ett platt fall åt sidan...3500 spänn taxi hem 500 spänn...blåmärken sveda å värk...
Jag sonika glömde att sätta ner foten...tror jag var trött...
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 10:25Bruse: Har det så mycket med pedalen att göra? Är det inte bara för att du är allmänt skicklig?
Edit: Eller har du sjukt lös pedalinställning?
Bruse: Har det så mycket med pedalen att göra? Är det inte bara för att du är allmänt skicklig?
Edit: Eller har du sjukt lös pedalinställning?