Quote from A F on 14 August 2006, 23:38Jag är med i helgen, fast jag åker dit på fredag så jag kommer direkt till planen på lödag. Åker alltså inte med er, men är med på matchen!!
Jag är med i helgen, fast jag åker dit på fredag så jag kommer direkt till planen på lödag. Åker alltså inte med er, men är med på matchen!!
Quote from Stella Nelson on 15 August 2006, 09:07Det här ser ju jättebra ut tjejer. =)
Jag skulle tro att Lisa är med också????Kan: 10st.
Eva
Sanna
Åsa
Moa
Carro
Anna
Sara
Lindha
Maria
ThereseKan inte:
Hanna
Magda
Det här ser ju jättebra ut tjejer. =)
Jag skulle tro att Lisa är med också????
Kan: 10st.
Eva
Sanna
Åsa
Moa
Carro
Anna
Sara
Lindha
Maria
Therese
Kan inte:
Hanna
Magda
Quote from Stella Nelson on 16 August 2006, 13:31Kan: 10st.
Eva
Sanna
Åsa
Moa
Carro
Anna
Sara
Lindha
Maria
Therese
LisaKan inte:
Hanna
Magda
Kan: 10st.
Eva
Sanna
Åsa
Moa
Carro
Anna
Sara
Lindha
Maria
Therese
Lisa
Kan inte:
Hanna
Magda
Quote from Lars Gustafsson on 16 August 2006, 22:16Hejsan, jag har skickat ett meddelande till dig Sanna...det är rätt så långt. Jag mår fortfarande inte superbra och skulle vilja avstå från matchen, jag vill vara frisk nu till jag ska flytta och jag måste till Uppsala igen till på fredag för att skriva p
Hejsan, jag har skickat ett meddelande till dig Sanna...det är rätt så långt. Jag mår fortfarande inte superbra och skulle vilja avstå från matchen, jag vill vara frisk nu till jag ska flytta och jag måste till Uppsala igen till på fredag för att skriva p
Quote from Stella Nelson on 17 August 2006, 11:02Ja du Carro... jag vet inte om vi kan acceptera detta. 🙂
Skämt å sido - vi är ju ändå 10 personer så det borde inte vara någon fara.
Kul att det löste sig med bostad - vila upp dig du så att du är frisk o kry inför skolstarten.Grattis och lycka ti
Ja du Carro... jag vet inte om vi kan acceptera detta. 🙂
Skämt å sido - vi är ju ändå 10 personer så det borde inte vara någon fara.
Kul att det löste sig med bostad - vila upp dig du så att du är frisk o kry inför skolstarten.
Grattis och lycka ti
Quote from joachim bergsbakk on 17 August 2006, 13:34Lycka till Carro!
Lycka till Carro!
Quote from Tomas Toorell on 18 August 2006, 17:34Ja jag ska med, fast det vet ni väl redan. Jag vill inte catcha jag ändrade mig det gick så dåligt igår :/
Ja jag ska med, fast det vet ni väl redan. Jag vill inte catcha jag ändrade mig det gick så dåligt igår :/
Quote from Stella Nelson on 18 August 2006, 23:10He he - det får inte du bestämma. =)
Och för att vara lite allvarlig så gick det inte alls dåligt för dig i går!!
Pop uppsen gick ju kanonbra, du jobbade jättebra på alla bollar och du tog ju de flesta som du skulle ha...
He he - det får inte du bestämma. =)
Och för att vara lite allvarlig så gick det inte alls dåligt för dig i går!!
Pop uppsen gick ju kanonbra, du jobbade jättebra på alla bollar och du tog ju de flesta som du skulle ha...
Quote from Stella Nelson on 21 August 2006, 20:49Här har jag försökt sammanställa hur andra matchen gick... jag satt och gjorde detta för min egen skull för att se hur det egentligen har gått, och tänkte att ni kanske också är intresserade - så jag lägger ut det här.
Jag säger redan nu att en del kansk
Här har jag försökt sammanställa hur andra matchen gick... jag satt och gjorde detta för min egen skull för att se hur det egentligen har gått, och tänkte att ni kanske också är intresserade - så jag lägger ut det här.
Jag säger redan nu att en del kansk