Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelAlibaba.com???
You need to log in to create posts and topics.

12

Stefan: Vad har du köpt för grejjor?

Emil, ja det stämmer. Men jag har fattat det som att allibaba är något sorts "kvalitetsgarant"
Jag har köpt cykelkomponenter, dock inte kompletta cyklar. Ex köpte jag 808 carbon hjul sist här och det slutade på 3000:- för ett par och dom är riktigt bra.

Det var en spännande sida!
Kanske lite opraktiskt i det här fallet med "minimum order quantity: 5 units", å andra sidan har du ju några i reserv sen.

Det där med orderstorlek är bara nys, alla säljer en styck. Maila och fråga bara innan.

Det var ju inte så dumt.
Har du några leverantörer du kan rekommendera?

Helst inte, om det blir knas hamnar jag liksom emellan... Men mejla och ställ frågor, då får du snabbt en känsla av om det är seriöst. Be tex dom ta bilder på grejerna du vill ha.
Pruta går också bra..

Många gånger när man handlar på Alibaba så finns det en funktion likt paysons betalnings garanti. Detta fungerar så att du betalar för varan, pengarna hamnar hos Alibaba, säljaren skickar varan. När du sedan mottagit det du beställt och kontrollerat att a

Ingen aning om Alibaba. Vet att en hel del BMX-are handlar från chainreaction. Är det här vad du letar efter ungefär?
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=46254

12