Quote from Guest on 18 October 2010, 22:14Tränar hockey 2 gånger i veckan. hur många gånger ska jag springa i veckan vill komma under 40 min på milen. ett av löppssen ska vara minst ett intervall pass. åker även längdskidor. Hur ska jag lägga upp min träning?
Tränar hockey 2 gånger i veckan. hur många gånger ska jag springa i veckan vill komma under 40 min på milen. ett av löppssen ska vara minst ett intervall pass. åker även längdskidor. Hur ska jag lägga upp min träning?
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 22:24Du är väl ganska ung? Det borde räcka att träna som du gör nu, tycker jag.
Du är väl ganska ung? Det borde räcka att träna som du gör nu, tycker jag.
Quote from Funbeat user on 18 October 2010, 22:26med de tiderna i din pres är min tes att du inte behöver planera över huvud taget. Träna på som vanligt. De dagar du e pigg och fräsch drar du på lite extra. Inom ett år bör du vara väldigt nära 40 på milen om du e skadefri. Min gissning är ju att du inte
med de tiderna i din pres är min tes att du inte behöver planera över huvud taget. Träna på som vanligt. De dagar du e pigg och fräsch drar du på lite extra. Inom ett år bör du vara väldigt nära 40 på milen om du e skadefri. Min gissning är ju att du inte
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 08:41Leta reda på de svaren du har fått nån av de senaste 10 gångerna du har ställt samma fråga på forumet så borde det framgå.
Alternativt, lägg av med hockeyn och spring 4ggr i veckan istället.
Leta reda på de svaren du har fått nån av de senaste 10 gångerna du har ställt samma fråga på forumet så borde det framgå.
Alternativt, lägg av med hockeyn och spring 4ggr i veckan istället.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 17:50tack för tipsen! ja jag är ganska ung! jag springer milen på 41min
tack för tipsen! ja jag är ganska ung! jag springer milen på 41min
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 17:53Då så. Fortsätt och träna och väx ett år.
Då så. Fortsätt och träna och väx ett år.
Quote from Funbeat user on 19 October 2010, 17:56ja ska lägga in minst ett intervallpass i vecka så är jag nog ner under 40 min nästa år
ja ska lägga in minst ett intervallpass i vecka så är jag nog ner under 40 min nästa år