Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAlla Hjärtans Dag
You need to log in to create posts and topics.

Hallåå alla glada singlar! Vad hittar ni på denna super kommersiella-inriktad-mot-förälskade-par dag? Önskar er en trevlig kväll i alla fall!

Är kanske den värsta dagen att vara singel på för man vet att alla par har det sådär lite extra mysigt och romantiskt just idag. Själv spenderade jag kvällen (liksom alla onsdagkvällar) i stallet och slösade lite kärlek och gos på hästen. Inget pojkvänssu

var på gymmet o träna.

(H:) Djur är väl underbart att slösa kärlek på, då vet man ju att man får lite tillbaka... 😉

Har oxå tränat lite . . . förvånansvärt lite folk i spåret.. va o handlade sen och vad alla sprang runt o härjade med grejer.. en man kunde inte välja vilken gl

Men Jonas! Grattis! Vad kul att höra! Inte att du bor på hotell o missar första Alla hjärtans dagen men dejting... o du, man kan ta igen det alla andra dagar oxå.. .Romantik får man inte för lite av 😉

Satt på trainern och grät efter en varm kvinnofamn att hamna i efter passet. Men, en liter vatten, en tonfiskmacka och en dusch är allt jag får idag...

Jag HATAR alla hjärtans dag!

Jag hatar också Alla hjärtans dag. I år har jag dock haft så mycket att göra så jag missat det mesta. Men lite skadeglad blev jag när en kompis ringde och beklagade sig över att hennes kille valde att spela poker istället för att vara med henne. Skadegläd

Var på date med tjej från match.com. Trevlig middag och väldigt trevlig tjej 😉

Hann med ett pass på gymmet innan...

Jag körde ett pass på trainern. Att det är den 14/2 påverkar ingenting. 🙂

Hatar också Alla Hjärtans Dag. Längtade efter en varm kram och gos från en manlig famn. Så istället tog jag ut min längtan med 90 minuter löpband och tricepsövningar inför den 27:e....