Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELAlla Hjärtans Dag
You need to log in to create posts and topics.

Hörrni alla singlar ...alla-hjärtans-dag är överskattat o kommersiellt....Hur många killar känner sig inte tvingade att denna dag hitta på nåt eller köpa nåt så tjejen hemma ska känna sig uppskattad. Jag är ju inte singel längre men som admin för gruppen

Heja på Jonas! (V)

Tja.. jag gav mina barn gulliga paket med hjärtan på. De blev jätteglada! Tänk att strumpor kan vara så uppskattat 🙂

De fixade middag och t o m dammsög frivilligt!!

Åsså fick jag bamsekramar..

Det var allt på mammakontot.. När

Och jag tycker alla hjärtans dag är överskattat (t-) Fjantigt med andra ord. Kärlek ska visas i vardagen för att den ska vara trovärdig, den behöver inte en egen dag.

Guldkant på vardagen.. inte dränkas i guld en dag.. så kan man ju säga, eller hur Stina!?

Sen gilalr inte jag det kommersiella jippot runtomkring.

Mao.. Mina barn får strumpor även om det inte är alla hjärtans dag (L)

Ni har så rätt så, det är ett jippo. Egentligen håller jag med Mia men samtidigt undrar jag om det inte är en uppfinning från nån disträ man (som jag) som inte orkar hålla reda på alla födelsedagar och årsdagar och annat utan försöker döva samvetet med at

Apropå disträa män.. när min lillebror skulle förlova sig så gjorde de detta 6:e juni.. Så att han skulle komma ihåg... ;)!

AAh.. hade inte tänkt på det ur det perspektivet Jonas.. Smart..

Annars.. lite bränsle till vårt intetyckaomalla(L)dag

http://www.aftonbladet.se/vss/stockholm/story/0,2789,1001118,00.html

🙂

Tack för alla uppmuntrande tillrop förresten.

Smart? Som man känner sig själv känner man andra 😉 Och jag föredrar den konsiprationsteorin framför den kommersiella. Kan riktigt se den geniala men ack så disträa man som efter en rad av bommade födelsedag

Jonas,

Jag mötte många män igår som med desperat blick sökte efter hur de skulle komma undan firandet...

Själv roade jag mig med att träna och ha tvättstugan ... blev för övrigt lagom glad när jag hade kört två maskiner och sedan upptäckte att torktumlaren inte funkade och att någon hade tagit torkrummet i besittning och låst den ..... :@