Quote from Guest on 6 October 2009, 19:20Jag ska äntligen få ordning på mina kvaddade fotleder och är inbokad för 2 st. operationer med ledbandsrekonstruktion nu med 6 veckors mellanrum. Första operationen imorn.... Jag kommer hoppa runt med en ortos modell "slalompjäxa" i 6 veckor (per fot) oc
Jag ska äntligen få ordning på mina kvaddade fotleder och är inbokad för 2 st. operationer med ledbandsrekonstruktion nu med 6 veckors mellanrum. Första operationen imorn.... Jag kommer hoppa runt med en ortos modell "slalompjäxa" i 6 veckor (per fot) oc
Quote from Lars Mörrby on 6 October 2009, 19:30Nu börjar det bli lite kallt, men annars är kajakpaddling bra. Där håller du foten stilla.
Roddmaskin på gymmet kanske kan fungera, men där belastar du foten på ett annat sätt eftersom du inte har stöd av knän och lår mot nån kajak.
Sedan vet jag inte o
Nu börjar det bli lite kallt, men annars är kajakpaddling bra. Där håller du foten stilla.
Roddmaskin på gymmet kanske kan fungera, men där belastar du foten på ett annat sätt eftersom du inte har stöd av knän och lår mot nån kajak.
Sedan vet jag inte o
Quote from Funbeat user on 7 October 2009, 08:31Kajak hade varit grymt! Synd att det är lite kallt som sagt.... 🙂
En träningskompis föreslog rullstol annars...(H) I kolfiber förstås.
Du är kanske klokare än jag Börje, några månaders vila kanske till och med kan vara nyttigt. Men det är ju tur att j
Kajak hade varit grymt! Synd att det är lite kallt som sagt.... 🙂
En träningskompis föreslog rullstol annars...(H) I kolfiber förstås.
Du är kanske klokare än jag Börje, några månaders vila kanske till och med kan vara nyttigt. Men det är ju tur att j
Quote from Lars Mörrby on 7 October 2009, 08:46Om du kör överkropp 4 gånger per vecka i gymmet, så borde det ge endorfiner så att det räcker för att hålla dig lugn.
Förslagsvis bröst, axlar, triceps det ena passet och rygg biceps, underarmar det andra passet, och varje pass två gånger per vecka. Glöm
Om du kör överkropp 4 gånger per vecka i gymmet, så borde det ge endorfiner så att det räcker för att hålla dig lugn.
Förslagsvis bröst, axlar, triceps det ena passet och rygg biceps, underarmar det andra passet, och varje pass två gånger per vecka. Glöm
Quote from Elias Engqvist on 7 October 2009, 09:06Om du klättrar på väggarna får du ju bra träning!
Om du klättrar på väggarna får du ju bra träning!
Quote from ellen olsson on 7 October 2009, 16:31Kajak funkar bra året runt om man har en torrdräkt.
http://www.wetsuitoutlet.co.uk/index.php?cPath=28_97
Kajak funkar bra året runt om man har en torrdräkt.
http://www.wetsuitoutlet.co.uk/index.php?cPath=28_97
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 08:03But of course.... 😉 Ladies-versionen färgmatchar ju dessutom min fot-ortos.
Efter en dag på kryckor nu känns det faktiskt oförskämt bra i foten! Kanske iofs inte ska ropa hej än med tanke på att jag fortfarande har lite morfin i kroppen...
Men jag tro
But of course.... 😉 Ladies-versionen färgmatchar ju dessutom min fot-ortos.
Efter en dag på kryckor nu känns det faktiskt oförskämt bra i foten! Kanske iofs inte ska ropa hej än med tanke på att jag fortfarande har lite morfin i kroppen...
Men jag tro
Quote from ellen olsson on 8 October 2009, 08:17Om färgerna matchar så är det väl bara att slå till? 😉
Om färgerna matchar så är det väl bara att slå till? 😉
Quote from Funbeat user on 8 October 2009, 08:27Indeed (H)
Indeed (H)
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 22:07Du skulle också kunna testa gummibandsträning, flexibelt med stora variationsmöjligheter.
mvh
Roger
Du skulle också kunna testa gummibandsträning, flexibelt med stora variationsmöjligheter.
mvh
Roger