Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 22:09Skaffa en sjukgymnast som hjälper dig.
Skaffa en sjukgymnast som hjälper dig.
Quote from Funbeat user on 5 November 2009, 09:41Gummiband drar jag i för det mesta hemma. Så det ingår redan i min Hemma-tränings-park.
Stryketräningen och rehabträningen för foten är inte problemet. Överkropp på gymmet går alldeles utmärkt att köra. Mitt problem är att jag inte vill tappa just kondit
Gummiband drar jag i för det mesta hemma. Så det ingår redan i min Hemma-tränings-park.
Stryketräningen och rehabträningen för foten är inte problemet. Överkropp på gymmet går alldeles utmärkt att köra. Mitt problem är att jag inte vill tappa just kondit
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 18:01Vissa gym har ju armcykeln. Den får ju upp pulsen rätt bra med.
Vissa gym har ju armcykeln. Den får ju upp pulsen rätt bra med.
Quote from Funbeat user on 18 November 2009, 18:46Armcykel är toppen när fötterna krånglar och kan va galetsvettigt jobbigt.
Tyvärr har jag inte sett många gym med detta eminenta redskap. Mitt gym (där jag även jobbar ibland) har tagit bort en av sina två armcyklar för det är inte så mycket folk som an
Armcykel är toppen när fötterna krånglar och kan va galetsvettigt jobbigt.
Tyvärr har jag inte sett många gym med detta eminenta redskap. Mitt gym (där jag även jobbar ibland) har tagit bort en av sina två armcyklar för det är inte så mycket folk som an
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 08:02Tack för tips! Armcykel hade varit grymt! Mitt gym har tyvärr inte riktigt prioriterat det, så jag får hålla tilldo med andra cardiomaskiner...
2:a foten är opererad nu iaf! Så håll tummarna för en snabb rehabilitering och att jag sitter på trainern och
Tack för tips! Armcykel hade varit grymt! Mitt gym har tyvärr inte riktigt prioriterat det, så jag får hålla tilldo med andra cardiomaskiner...
2:a foten är opererad nu iaf! Så håll tummarna för en snabb rehabilitering och att jag sitter på trainern och
Quote from Funbeat user on 19 November 2009, 19:50Håller tummarna hårt!
Håller tummarna hårt!
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 11:00tack tack!
tack tack!