Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 20:18Haha det var ingen diss av honom, hans lag bröt ju. Däremot dissade jag en annan som bröt J.Colting om du minns mitt inlägg på hans blogg?
Fel, han har inte vunnit då jag varit med. 2009 vann colting, flinta, 2010 colting, gordon, 2011 anti, samt en annan
Haha det var ingen diss av honom, hans lag bröt ju. Däremot dissade jag en annan som bröt J.Colting om du minns mitt inlägg på hans blogg?
Fel, han har inte vunnit då jag varit med. 2009 vann colting, flinta, 2010 colting, gordon, 2011 anti, samt en annan
Quote from Funbeat user on 5 February 2012, 22:16Hur långt pinkar ni?
Hur långt pinkar ni?
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 17:08Que?
Que?
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 20:58Andrew; jag fattade 😀
Andrew; jag fattade 😀
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 21:18Andrew (t+)
Andrew (t+)
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 09:28Ytterligare ett alternativ till Ö-Ö är väl http://angaloppet.se/. Dock ett kortare men intensivare lopp. Bra arrangemang och fin natur.
Ytterligare ett alternativ till Ö-Ö är väl http://angaloppet.se/. Dock ett kortare men intensivare lopp. Bra arrangemang och fin natur.
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 10:05Missa inte amfibieloppet i tranås i aug. Bra alternativ till ö till ö. Själv blir det amfibiemannen det är spikat;)
Missa inte amfibieloppet i tranås i aug. Bra alternativ till ö till ö. Själv blir det amfibiemannen det är spikat;)
Quote from Funbeat user on 8 February 2012, 12:19Kanske vi möts igen Daniel;-) min Ö till Ö partner tjatar om att vi skall köra amfmannen.
Isf kommer vi testa lite ny utrustning som vi inte kört med tidigare allt för att kapa 2011 års tid på Ö till Ö, ligger bra i kalendern också bara positivt!
Det bäst
Kanske vi möts igen Daniel;-) min Ö till Ö partner tjatar om att vi skall köra amfmannen.
Isf kommer vi testa lite ny utrustning som vi inte kört med tidigare allt för att kapa 2011 års tid på Ö till Ö, ligger bra i kalendern också bara positivt!
Det bäst