Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Hej!

Jag bor i en liten stad så jag har inte möjligheter att prova ut vilka skor som helst så jag provar att slänga ut en fråga här.

Jag har kört Saucony Fastwitch 5 för några tävlingar, bla halvmara och Lidingöloppet. Samtliga gånger har jag haft ont i

Jag har kört med Saucony ett par år nu,är väldigt förtjust i Kinvara de funkar på mina långpass(30km) och även på maror.:D

Ah, just det Kinvaran har jag funderat på också. Kommer dessutom en 4 till vårkanten.

http://www.runningwarehouse.com kan du använda deras Shoefitr och undersöka hur olika modeller skiljer sig från varandra i passform. Andra skor jag kan rekommendera för marathon är Asics Hyperspeed eller Tarther, även om jag håller Adiosen väldigt kär.

Bra tips. Tack.

Saucony Mirage kör jag...Kinawaran var lite för smal för min fot och Miragen sitter som en smäck, allt från några få km till 50km terräng har de sprungits i. Fortfarande lika sköna!

Mina riktigt lättviktskor är förresten Skechers Bionic. Underbar på asfalt 0-21km (har ännu inte prövat längre men det ska jag i vår)!
Köpte dem i usa när jag var där, hade 0 koll på märket innan, chansade, så himla sköna och jag kommer köpa dessa om igen

Springer i Fastwitch 5, så ville också ha ett par Kinavara att växla med vad det gäller lätta skor. Men det blev 3 mil i dem, sen fick jag sälja dem vidare. Den var betydligt smalare och passade inte min fot alls. Så jag beställde ett par nya Fastwitch 5