Quote from Guest on 19 February 2009, 11:15Finns det några bra alternativ till Friidrottens Hus i Göteborg? Jag söker kort och gott en, för allmänheten tillgänglig, hall med löparbana, gärna centralt.
Finns det några bra alternativ till Friidrottens Hus i Göteborg? Jag söker kort och gott en, för allmänheten tillgänglig, hall med löparbana, gärna centralt.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 11:25Vet inte riktigt om det kallas löparbana, men i Ullevigången kör Anders P här på FB.
Vet inte riktigt om det kallas löparbana, men i Ullevigången kör Anders P här på FB.
Quote from Funbeat user on 19 February 2009, 11:36Ullevigången lät spännande. Vad är det för underlag? Temperatur?
Vad jag kan läsa mig till gäller träning måndag och onsdag 17-19 fram till april. Speciellt säsongskort verkar kunna lösas för 150:- hos vaktmästeriet i Friidrottens hus.
http://www.gfif.s
Ullevigången lät spännande. Vad är det för underlag? Temperatur?
Vad jag kan läsa mig till gäller träning måndag och onsdag 17-19 fram till april. Speciellt säsongskort verkar kunna lösas för 150:- hos vaktmästeriet i Friidrottens hus.