Quote from Guest on 7 August 2009, 11:33Så var man skadad igen. Denna gång vadmuskeln i ena benet, troligen pga för kraftigt ökad belastning. Vill ha tips på BRA alternativträning till löpning för att bibehålla kondition och styrka. Crosstraining?? Cykel??
Så var man skadad igen. Denna gång vadmuskeln i ena benet, troligen pga för kraftigt ökad belastning. Vill ha tips på BRA alternativträning till löpning för att bibehålla kondition och styrka. Crosstraining?? Cykel??
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 11:43Djupvattenlöpning i bassäng med våtväst! Du behåller din grenspecifika kondition coh styrka t.o.m.
Djupvattenlöpning i bassäng med våtväst! Du behåller din grenspecifika kondition coh styrka t.o.m.
Quote from Funbeat user on 7 August 2009, 11:51Cykel utan spd-pedaler kanske? Vad jag erfarit känns det mest i låren, inte vaderna.
Cykel utan spd-pedaler kanske? Vad jag erfarit känns det mest i låren, inte vaderna.
Quote from Elias Engqvist on 10 August 2009, 15:22Varför utan SPD (el motsv)?
Varför utan SPD (el motsv)?
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 15:52För att arbeta mindre med vaderna..? Jag ganska ny på området så hör med en mer erfaren cyklist innan jag säger för mycket.
För att arbeta mindre med vaderna..? Jag ganska ny på området så hör med en mer erfaren cyklist innan jag säger för mycket.
Quote from Funbeat user on 10 August 2009, 16:34Det beror på var/hur spurtklossarna sitter.
Det beror på var/hur spurtklossarna sitter.