Quote from Guest on 18 July 2011, 07:38Har idag NB 1064 (1080 i den version som nu finns på marknaden) och dessa är bra för mig som asfaltslöpare kring 80 kg.
Jag använder gipsavgjutna inlägg och kan därför använda dessa skor med neutralt löpsteg - jag överpronerar annars och har tidigare lpt
Har idag NB 1064 (1080 i den version som nu finns på marknaden) och dessa är bra för mig som asfaltslöpare kring 80 kg.
Jag använder gipsavgjutna inlägg och kan därför använda dessa skor med neutralt löpsteg - jag överpronerar annars och har tidigare lpt
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 07:48Jag har sprungit några 100 marathonlopp i olika typer av New Balance.
Vägt 75 - 85 kg under dessa år.New Balance Minimus Road - lätt - neutral - men väl stum för längre lopp.
Sköna som bara den några km.Gillar Saucony Kinvara,
Nike Free RunLätta
Jag har sprungit några 100 marathonlopp i olika typer av New Balance.
Vägt 75 - 85 kg under dessa år.
New Balance Minimus Road - lätt - neutral - men väl stum för längre lopp.
Sköna som bara den några km.
Gillar Saucony Kinvara,
Nike Free Run
Lätta
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 11:05Jag noterar tacksamt dina tips! 😀
Jag noterar tacksamt dina tips! 😀
Quote from Elias Engqvist on 18 July 2011, 13:45Bara en liten varning: Nike Free har en egenhet och det är att det fastnar hela tiden gruskorn i sulan. Annars är dom väldigt trevliga på sitt sätt.
Bara en liten varning: Nike Free har en egenhet och det är att det fastnar hela tiden gruskorn i sulan. Annars är dom väldigt trevliga på sitt sätt.
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 14:05Instämmer med Christer. Inte bara gruskorn fastnar, jag brukar få peta bort dussintals med stenar efter en promenad.
Instämmer med Christer. Inte bara gruskorn fastnar, jag brukar få peta bort dussintals med stenar efter en promenad.
Quote from Elias Engqvist on 18 July 2011, 15:02Bara ett exempel Helge - även pinnar brukar sitta där efter en tur i skogen...
Bara ett exempel Helge - även pinnar brukar sitta där efter en tur i skogen...
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 15:06Jag tänker väga skon nån gång, före och efter stenrensning. Det lär diffa en hel del
Jag tänker väga skon nån gång, före och efter stenrensning. Det lär diffa en hel del
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 15:28Vände upp och ner på mina Kina-tillverkade Free Run.
Noll att peta bort.Senaste turen var en 2-timmarspromenad mest i skog, men även grusväg.
Vände upp och ner på mina Kina-tillverkade Free Run.
Noll att peta bort.
Senaste turen var en 2-timmarspromenad mest i skog, men även grusväg.
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 21:09Liksom Christer haft samma problem med grus uder sulan...
Liksom Christer haft samma problem med grus uder sulan...
Quote from Funbeat user on 18 July 2011, 22:23Nike Free verkar vara bra... på löpband
Nike Free verkar vara bra... på löpband