Quote from Guest on 12 August 2011, 06:20Vilket ska man välja? Jag är 166 cm och väger 58 kg.
Jag har på rea hittat Ultegracyklar (rakt igenom) där priset skiljer 1500...
Alu är i butik (inställningshjälp fast sen 20 mil bort) och Carbon på nätet från utland.
Vilket ska man välja? Jag är 166 cm och väger 58 kg.
Jag har på rea hittat Ultegracyklar (rakt igenom) där priset skiljer 1500...
Alu är i butik (inställningshjälp fast sen 20 mil bort) och Carbon på nätet från utland.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 06:30Har du cyklat innan? Som förstagångscyklist hade jag valt butiken (men inte 20mil iväg) Eller köp carbon och gå med i en klubb och få hjälp med inställningarna, bara du får rätt ramstorlek att utgå ifrån. (typ max 48 tror jag)
Har du cyklat innan? Som förstagångscyklist hade jag valt butiken (men inte 20mil iväg) Eller köp carbon och gå med i en klubb och få hjälp med inställningarna, bara du får rätt ramstorlek att utgå ifrån. (typ max 48 tror jag)
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 06:33Från Bruses sadelskola:
VAL AV STORLEK PÅ CYKEL
Finns två enkla mått som du kan använda dig av för att få en hum om var du ska börja.
Mät upp din benlängd: ställ dig mot en vägg, kör upp en bok i röva, seså fega inte, kör den ända upp! Se till att bokens
Från Bruses sadelskola:
VAL AV STORLEK PÅ CYKEL
Finns två enkla mått som du kan använda dig av för att få en hum om var du ska börja.
Mät upp din benlängd: ställ dig mot en vägg, kör upp en bok i röva, seså fega inte, kör den ända upp! Se till att bokens
Quote from Berit Bengtson on 12 August 2011, 09:55Varför inte kolfiber istf Carbon?
Varför inte kolfiber istf Carbon?
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 10:00För Carbon är internationellt mer gångbart
För Carbon är internationellt mer gångbart
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 10:04Håkan C: "Alu vs Carbon" Det är Engelska (t+)
Håkan C: "Alu vs Carbon" Det är Engelska (t+)
Quote from Berit Bengtson on 12 August 2011, 10:06Conny och Andrew var ni ordningsmän i skolan?
Conny och Andrew var ni ordningsmän i skolan?
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 10:17Håkan: +1 (t+)
Varför inte använda svenska i ett svenskspråkigt Forum?
Håkan: +1 (t+)
Varför inte använda svenska i ett svenskspråkigt Forum?
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 10:22Vi ville nog bara förklara, så alla förstår.
FUNBEAT är ju helsvenskt (t+)
Vi ville nog bara förklara, så alla förstår.
FUNBEAT är ju helsvenskt (t+)
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 10:23Nej, det sa rektorn ifrån om
Nej, det sa rektorn ifrån om