Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatAnalys av data
You need to log in to create posts and topics.

12

Där har du förstås rätt.

Ja, det kanske är en smäll man får ta för att få användbara siffror. (Att det blir lite rörigare.)

Ursäkta om jag envisas - min poäng är att det inte skulle behöva vara rörigare. Om det fanns en meny där man kunde välja hur många och vilka mått man vill använda kunda det se ut precis som det gör nu om man inte vill grotta runt en massa.

Såhär ser det

Det gäller summeringar lite varstans i fb - håller med Robert - det är ett jäkla klickande om man tex vill se hur långt/hur länge man tex sprungit tex en viss månad!

Jag skulle vilja ha två mått i högerkanten i Kalendern. Totalt antal tränade minuter och antal löpta km. Det första finns ju redan, medan km-siffran i dagsläget även räknar in min cykling & simning, vilket jag alltså inte vill då det är löpning som är min

Sökte en tråd att lägga ett liknande förslag i. Håller helt med om att detta vore toppen.

Sedan skulle jag vilja ha en annan kategorisering av aktiviteter. Jag önskar att träningsslag skiljs från typ av pass. Exempel:

IDAG
=====
Löpning
Löpning - Distan

Du kan markera flera träningstyper i diagrammet. Först får du klicka "välj flera" och sen kan du klicka i tex "löpning transport" och sen håller du ner shift samtidigt som du klickar "löpband". Nu har du fått alla löpvarianterna i diagrammet 🙂 sen kan d

Och det skulle bli mindre klickande (ref Christers inlägg) exakt hur då? Omständligt värre och helt värdelöst.

Edit: och det löser inte ett av grundproblemet heller, det med ett jytter av träningsformer.

Händer det nåt på den här fronten Olle?

Tyvärr har det inte funnits tid till just detta än. Men det är viktigt att lösa och jag hoppas verkligen kunna lösa det under de närmsta månaderna. Mer än så kan jag tyvärr inte säga.

Tack för svar Olle (L).

12