Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 12:24Kör på och skit i vad andra menar!!
Jag är allt för gammal för att köra elit men är som nån sa "en seg satan".
Kör på och skit i vad andra menar!!
Jag är allt för gammal för att köra elit men är som nån sa "en seg satan".
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 12:34Jag tycker att det är ganska skönt att hålla på nu. Man bryr sig sådär lam hur man ser ut. Jag cyklar omkring på en mountainbike med tempobåge och look-pedaler och i kläder som inte matchar nåt. Alla jag känner har sagt, "snygga tights" med en icke försum
Jag tycker att det är ganska skönt att hålla på nu. Man bryr sig sådär lam hur man ser ut. Jag cyklar omkring på en mountainbike med tempobåge och look-pedaler och i kläder som inte matchar nåt. Alla jag känner har sagt, "snygga tights" med en icke försum
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 12:37Jag cyklar hybrid med MTB-skor/SPD på landsväg. Lär mig rundtrampet åtminstone...
Jag cyklar hybrid med MTB-skor/SPD på landsväg. Lär mig rundtrampet åtminstone...
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 12:39...och det värsta av allt: En t-shirt i bomull!
...och det värsta av allt: En t-shirt i bomull!
Quote from j sollerman on 5 October 2009, 12:51en bomullströja är INTE okej.
en bomullströja är INTE okej.
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 12:52*skäms*
*skäms*
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 12:59Får starta en ny grupp. "Patetiska cyklister". *ler*
Får starta en ny grupp. "Patetiska cyklister". *ler*
Quote from j sollerman on 5 October 2009, 13:01Gå in på din närmaste sportbutik och köp en "riktigt" tröja. Behöver inte vara en cykeltröja.
Gå in på din närmaste sportbutik och köp en "riktigt" tröja. Behöver inte vara en cykeltröja.
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 13:28Ok, bara det inte är tights så...
Ok, bara det inte är tights så...
Quote from Funbeat user on 5 October 2009, 14:01En tajt cykeltröja med fickor på ryggen är väldigt praktisk. Inget fladder, och inget ivägen där fram när man böjer sig över lilla magen
En tajt cykeltröja med fickor på ryggen är väldigt praktisk. Inget fladder, och inget ivägen där fram när man böjer sig över lilla magen