Quote from Guest on 16 June 2011, 23:53Jag gick en promenad idag med en vän med mina sommarskor som inte är så stabila.. Då säger hon att jag går väldigt innåt med fötterna specilet med västerfoten.. Har aldrig sett någon förslittning på mina skor eller fått några skaddor vad ja vet på grund a
Jag gick en promenad idag med en vän med mina sommarskor som inte är så stabila.. Då säger hon att jag går väldigt innåt med fötterna specilet med västerfoten.. Har aldrig sett någon förslittning på mina skor eller fått några skaddor vad ja vet på grund a
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 00:03" Har aldrig sett någon förslittning på mina skor eller fått några skaddor vad ja vet på grund av det" ...
Inga skador tidigare? Nähä, fortsätt som förut vettja. Man ska inte laga det som inte är trasigt,...
" Har aldrig sett någon förslittning på mina skor eller fått några skaddor vad ja vet på grund av det" ...
Inga skador tidigare? Nähä, fortsätt som förut vettja. Man ska inte laga det som inte är trasigt,...
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 00:35Christer, du tränar fortfarande ju-jutsu misstänker jag? Mycket hopp och studs på mjuka instabila mattor? 🙂
Pronation är i sig inget farligt. Det är överpronering som kanske kan bli ett problem, därom tvistar de lärde.
Håller i stort sett med om att
Christer, du tränar fortfarande ju-jutsu misstänker jag? Mycket hopp och studs på mjuka instabila mattor? 🙂
Pronation är i sig inget farligt. Det är överpronering som kanske kan bli ett problem, därom tvistar de lärde.
Håller i stort sett med om att
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 11:12Ja jag håller på med ju jutsu och som du säger mjuka mator osv, sen var det en period då jag stukade vänsterfoten i varje gropp ja gick i typ..
Tack för svaren ville bara kolla lätt att man dras med i en försäljares argument osv.. Men då kör ja på som va
Ja jag håller på med ju jutsu och som du säger mjuka mator osv, sen var det en period då jag stukade vänsterfoten i varje gropp ja gick i typ..
Tack för svaren ville bara kolla lätt att man dras med i en försäljares argument osv.. Men då kör ja på som va
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 14:37Om du har lätt för att stuka dig så borde du träna upp leder och muskler i fötter/ben. Balansplatta tycker jag är bra. Tåhävningar är också nyttigt.
Om du har lätt för att stuka dig så borde du träna upp leder och muskler i fötter/ben. Balansplatta tycker jag är bra. Tåhävningar är också nyttigt.