Quote from Guest on 5 March 2009, 07:49Jag cyklar och tränar på gym, kort sagt lite av varje. Magen finns där och putar lite snyggt. Tänkte att nu ska jag köra sit-ups och en sån där magrullare varje morgon. Så jag kör x st armhävningar och y st rullningar varje morgon
Givetvis har jag satt
Jag cyklar och tränar på gym, kort sagt lite av varje. Magen finns där och putar lite snyggt. Tänkte att nu ska jag köra sit-ups och en sån där magrullare varje morgon. Så jag kör x st armhävningar och y st rullningar varje morgon
Givetvis har jag satt
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 07:59håller med att en sådan funktion skulle behövas!
håller med att en sådan funktion skulle behövas!
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 08:05Samtidigt tycker inte jag det är så svårt att peka ut de träningstyper jag brukar köra, man kan ju lätt hoppa över ett par hundra av alla konstiga kategorier som finns där...
Någon gång har jag fått gå in och redigera mina mål när jag tränat något nytt oc
Samtidigt tycker inte jag det är så svårt att peka ut de träningstyper jag brukar köra, man kan ju lätt hoppa över ett par hundra av alla konstiga kategorier som finns där...
Någon gång har jag fått gå in och redigera mina mål när jag tränat något nytt oc
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 08:08Björn.
vad är en magrullare??
/Siv
Björn.
vad är en magrullare??
/Siv
Quote from mårten jansson on 5 March 2009, 09:14Klicka på den översta träningstypen. Håll sedan in shift och klicka på den allra sista träningstypen. Nu är alla typer markerade.
För att sedan bara avmarkera någon träningstyp, håller du in ctrl samtidigt som du klickar på den du vill avmarkera.
Klicka på den översta träningstypen. Håll sedan in shift och klicka på den allra sista träningstypen. Nu är alla typer markerade.
För att sedan bara avmarkera någon träningstyp, håller du in ctrl samtidigt som du klickar på den du vill avmarkera.
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 09:33Du får nog nöja dig med funktionen att man kan välja vilka pass som ska räknas.
Eller vilka pass som INTE ska räknas enligt Denize:s beskrivning ovan.
Du får nog nöja dig med funktionen att man kan välja vilka pass som ska räknas.
Eller vilka pass som INTE ska räknas enligt Denize:s beskrivning ovan.
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 20:50Siv: Jag skulle gissa att det är en sånhär (eller liknande) Björn menar; http://www.stadium.se/sport/traning/traningsutrustning/059280/casall-exercise-wheel-dou
Du ligger på knä och för den fram och tillbaka. Ganska tuff för både mage och armar om man gör
Siv: Jag skulle gissa att det är en sånhär (eller liknande) Björn menar; http://www.stadium.se/sport/traning/traningsutrustning/059280/casall-exercise-wheel-dou
Du ligger på knä och för den fram och tillbaka. Ganska tuff för både mage och armar om man gör
Quote from Funbeat user on 5 March 2009, 21:43ahhaaa..en sådan har jag ju, som lever om som tusan. sällan använd måste jag erkänna.
ahhaaa..en sådan har jag ju, som lever om som tusan. sällan använd måste jag erkänna.
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 10:57Helt rät, Susanne. Jag spelar ganska mycket tennis och har åkt på en bristning i muskeln precis ovanför naveln. Gör förbaskat ont när jag spelar! Läkaren sa att två sätt att fixa detta: in på en skönhetsklinik och tillsammans med massa tjejer operera "pla
Helt rät, Susanne. Jag spelar ganska mycket tennis och har åkt på en bristning i muskeln precis ovanför naveln. Gör förbaskat ont när jag spelar! Läkaren sa att två sätt att fixa detta: in på en skönhetsklinik och tillsammans med massa tjejer operera "pla
Quote from Funbeat user on 7 March 2009, 11:03Förresten, glömde bort att skriva varför det där med shift och ctrl är så pysslgit. Jag har ju flera mål uppsatta (per vecka, per månad, antal pass, tid mm). Då mste jag gå in på varje mål och pyssla med shift och ctrl.
Visst, det är ett engångsjobb. Me
Förresten, glömde bort att skriva varför det där med shift och ctrl är så pysslgit. Jag har ju flera mål uppsatta (per vecka, per månad, antal pass, tid mm). Då mste jag gå in på varje mål och pyssla med shift och ctrl.
Visst, det är ett engångsjobb. Me