Quote from Camilla Höög on 7 March 2009, 11:18Eftersom du inte matar in någon tid för dina magpass så behöver du inte gå in i de tidsstyrda målen och ändra. Endast de som räknar antalet pass behöver ändras, dvs. 2 mål.
Eftersom du inte matar in någon tid för dina magpass så behöver du inte gå in i de tidsstyrda målen och ändra. Endast de som räknar antalet pass behöver ändras, dvs. 2 mål.
Quote from Funbeat user on 8 March 2009, 12:54Jag skulle vilja att promenader som är kortare än en timme inte räknas in i mitt mål på 3 träningspass/vecka... samtidigt som jag vill ha koll på när jag går dem (annars skulle man ju lätt bara kunna strunta i att skriva in dem) eftersom jag gärna räknar
Jag skulle vilja att promenader som är kortare än en timme inte räknas in i mitt mål på 3 träningspass/vecka... samtidigt som jag vill ha koll på när jag går dem (annars skulle man ju lätt bara kunna strunta i att skriva in dem) eftersom jag gärna räknar
Quote from Camilla Höög on 8 March 2009, 13:17Enklaste sättet är att rapportera såna promenader på någon annan träningstyp än "Promenad". T.ex. "Gång/Promenad". Efter det så är det enkelt att få till målen så de blir som du vill.
Enklaste sättet är att rapportera såna promenader på någon annan träningstyp än "Promenad". T.ex. "Gång/Promenad". Efter det så är det enkelt att få till målen så de blir som du vill.
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 09:15Så rätt, Anders. Tänkte in på det...
Sagt och gjort, nu är det bara att rulla på.
Så rätt, Anders. Tänkte in på det...
Sagt och gjort, nu är det bara att rulla på.
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 18:50Kanske man kan få en ny feature som är en ny checkbox under "Registrera träning" som heter något i stil med "räkna inte med denna träning i statistiken". Liknande funktion finns i t.ex. Polars träningskalender (desktopapplikation). Det känns som den enkla
Kanske man kan få en ny feature som är en ny checkbox under "Registrera träning" som heter något i stil med "räkna inte med denna träning i statistiken". Liknande funktion finns i t.ex. Polars träningskalender (desktopapplikation). Det känns som den enkla
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 06:46Bra idé. Ännu bättre vore om man kunde ange vilka mål som träningen inte skulle räknas med i.
Bra idé. Ännu bättre vore om man kunde ange vilka mål som träningen inte skulle räknas med i.
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 07:55Det skulle man ju kunna tänka sig och inte för att den här diskussionen är så viktigt, men det kräver ju att man uppdaterar träningspasset när/om man skapar ett nytt mål som ingår över den tid träningen reggades. Som jag förstod så efterfrågades möjlighet
Det skulle man ju kunna tänka sig och inte för att den här diskussionen är så viktigt, men det kräver ju att man uppdaterar träningspasset när/om man skapar ett nytt mål som ingår över den tid träningen reggades. Som jag förstod så efterfrågades möjlighet