Quote from Guest on 1 June 2011, 07:41Hmph, ska anmäla mig till Göteborgsvarvet.. det är 1:a juni och så står det.. "anmälan för dig som inte deltagit tidigare är 1:a juni" och så kan jag inte gå vidare...
Jag har lust att skaka om datorn :@
Hmph, ska anmäla mig till Göteborgsvarvet.. det är 1:a juni och så står det.. "anmälan för dig som inte deltagit tidigare är 1:a juni" och så kan jag inte gå vidare...
Jag har lust att skaka om datorn :@
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 07:51Vad är det som inte fungerar då? För när man klickat på Anmälan får man ju klicka på Anmäl dig själv i vänsterspalten, och sedan Göteborgsvarvet precis under, sedan skapa ett konto på Min sida (vilket du lika gärna kan göra utan föregående klickningar).
Vad är det som inte fungerar då? För när man klickat på Anmälan får man ju klicka på Anmäl dig själv i vänsterspalten, och sedan Göteborgsvarvet precis under, sedan skapa ett konto på Min sida (vilket du lika gärna kan göra utan föregående klickningar).
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 08:27Funkar för mig också. Prova igen!
Funkar för mig också. Prova igen!
Quote from Funbeat user on 1 June 2011, 09:01Jesper, det var precis så jag hade gjort, men nu när jag gick in igen så hade det kommit ytterligare lopp, så jag kanske bara var snabb för nu r jag ANMÄLD (H)
Pepp, pepp, pepp 😀
Jesper, det var precis så jag hade gjort, men nu när jag gick in igen så hade det kommit ytterligare lopp, så jag kanske bara var snabb för nu r jag ANMÄLD (H)
Pepp, pepp, pepp 😀