Quote from Elias Engqvist on 20 November 2009, 11:48Ingen ursäkt David?
Ingen ursäkt David?
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 11:49Jag gick i Särskolans OBSklass.
Jag gick i Särskolans OBSklass.
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 11:50Om ni ursäktar så vill jag påpeka att David är en enda ursäkt hela han.
Om ni ursäktar så vill jag påpeka att David är en enda ursäkt hela han.
Quote from Elias Engqvist on 20 November 2009, 11:51David - det är ingen ursäkt!
David - det är ingen ursäkt!
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 11:51Ja, för era (o)seriösa träningsdagböcker.
Ja, för era (o)seriösa träningsdagböcker.
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 12:10Nä sluta inte nu, jag tycker det är skitkul att läsa när folk bråkar om småsaker.
Fortsätt gärna, det förgyller min luch varje dag.
Nä sluta inte nu, jag tycker det är skitkul att läsa när folk bråkar om småsaker.
Fortsätt gärna, det förgyller min luch varje dag.
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 12:11Aj fan, lunch ska det va. Bäst att rätta....
Aj fan, lunch ska det va. Bäst att rätta....
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 12:33Jag borde nog ha vetat bättre än att överhuvudtaget komma med ett exempel eftersom det uppenbarligen inte kan tas seriöst. Så är det. Min mening var enbart att belysa att en "kärvänlig" diskussion också kan uppfattas fel av människor som inte är insatta i
Jag borde nog ha vetat bättre än att överhuvudtaget komma med ett exempel eftersom det uppenbarligen inte kan tas seriöst. Så är det. Min mening var enbart att belysa att en "kärvänlig" diskussion också kan uppfattas fel av människor som inte är insatta i
Quote from Jonny Persson on 20 November 2009, 12:35Nej Jenny, du gjorde helt rätt som belyste det!
Nej Jenny, du gjorde helt rätt som belyste det!
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 13:05Vad skönt att alla blivit snälla igen nu när det snart är helg och allt.
Exemplet som du tog upp är helt relevant i den här trådens (sic!) ursprungstopic:
da avsikter och/eller (försök till) humor kan lätt missförstås, vilket kan leda till att personer k
Vad skönt att alla blivit snälla igen nu när det snart är helg och allt.
Exemplet som du tog upp är helt relevant i den här trådens (sic!) ursprungstopic:
da avsikter och/eller (försök till) humor kan lätt missförstås, vilket kan leda till att personer k