Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 20:17Så gick modereringsmånglaren och blev oärlig tråkmåns per definition.
Ja de oseriöst seriösa som inte avreggar sina konton ska väl bli def. för nåt.
Så gick modereringsmånglaren och blev oärlig tråkmåns per definition.
Ja de oseriöst seriösa som inte avreggar sina konton ska väl bli def. för nåt.
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 20:18Dubbla negationer, Christer, dubbla negationer.. 🙂
Dubbla negationer, Christer, dubbla negationer.. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 20:37Är det månne undertecknad som Svarta Pantern vänder sig till?
Är det månne undertecknad som Svarta Pantern vänder sig till?
Quote from Elias Engqvist on 26 November 2009, 20:38Sorry göran - jag kan ju inte läsa!
Sorry göran - jag kan ju inte läsa!
Quote from Funbeat user on 26 November 2009, 20:53Vilka kriterier skall det finnas för att man skall kunna göra en anmälan????
Och vad skall anmälan leda till???
Å fattar ni vart vi är på väg???
(H)
Vilka kriterier skall det finnas för att man skall kunna göra en anmälan????
Och vad skall anmälan leda till???
Å fattar ni vart vi är på väg???
(H)
Quote from ellen olsson on 27 November 2009, 00:04> Göran - om du nu lurades och inte markerade tråden som ointressant så kan jag meddela att man inte behöver skriva i den för att markera den ointressant...
...och man behöver inte skriva i den för att ta bort markeringen heller.
> Göran - om du nu lurades och inte markerade tråden som ointressant så kan jag meddela att man inte behöver skriva i den för att markera den ointressant...
...och man behöver inte skriva i den för att ta bort markeringen heller.
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 08:19Jag läste också fel först men det står faktiskt så här: "för att markera den som o-ointressant", alltså markera som intressant.
Jag gissar att Göran menar komma med i den trevliga lista man (jag iaf) har på startsidan över trådar man skrivit i som det kom
Jag läste också fel först men det står faktiskt så här: "för att markera den som o-ointressant", alltså markera som intressant.
Jag gissar att Göran menar komma med i den trevliga lista man (jag iaf) har på startsidan över trådar man skrivit i som det kom
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 10:35Du har förstått mig helt rätt, Lingling Ling. Och jag gillar ditt förslag.
Olle?
Du har förstått mig helt rätt, Lingling Ling. Och jag gillar ditt förslag.
Olle?
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 10:41Ja om man kunde ställa in hur de olästa inläggen prioriteras när man använder "nästa olästa inlägg"-knappen?
Äldsta först eller sist, ordning på grupper, eller som sagt de man skrivit i eller flaggat först.Gärna också välja om man vill komma till
a) tr
Ja om man kunde ställa in hur de olästa inläggen prioriteras när man använder "nästa olästa inlägg"-knappen?
Äldsta först eller sist, ordning på grupper, eller som sagt de man skrivit i eller flaggat först.
Gärna också välja om man vill komma till
a) tr
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 11:12Hmm? Nu är ni (o)seriösa och följer inte tråden.
Hmm? Nu är ni (o)seriösa och följer inte tråden.