Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningAnmälan till Gbg-varvet 2010
You need to log in to create posts and topics.

Vi som sprang i år fick ju möjlighet att anmäla oss tidigare (och även billigare, eller?) till nästa år. Har råkat slänga inbetalningskorten. Kan man fortfarande utnyttja erbjudandet? Och - som sagt var - vad bestod erbjudandet av egentligen?

Ingmari - l

Och varför mejlar jag inte Ggb-varvet direkt i stället? undrar förstås vän av ordning.

Svar: Jag har blivit så funbeat-skadad att jag helt glömt att det finns alternativa informtionskanaler. (#)

Så nu mejlar jag och frågar.

De hade väl höjt en 50-lapp från förra året till 450 spänn. Tror inte att det blir dyrare 1:a juni.

Jag stänkte in 445 kr på Göteborgsvarvets Bankgiro igår och angav mitt göteborgsvarvsID i OCR-fältet. Hoppas det blev rätt så (#)

Ingmari: du beter dig bara mänskligt. I stället för att leta fram info själva så slänger vi hellre ut en fråga i luften och hoppas att någon kompis ska svara. 😀

Tack, Krister! Men just i det här avseendet börjar jag vara nästan vara lite väl mänsklig. (H)

Okej, då kanske jag stänker in lite pengar också. Tack!

Lars: Precis som jag. Bara daskade till tangenterna och anmälan är förhoppningsvis inne.

Nu har jag daskat in pengarna också. 🙂