Quote from Guest on 28 May 2009, 13:11Vi som sprang i år fick ju möjlighet att anmäla oss tidigare (och även billigare, eller?) till nästa år. Har råkat slänga inbetalningskorten. Kan man fortfarande utnyttja erbjudandet? Och - som sagt var - vad bestod erbjudandet av egentligen?
Ingmari - l
Vi som sprang i år fick ju möjlighet att anmäla oss tidigare (och även billigare, eller?) till nästa år. Har råkat slänga inbetalningskorten. Kan man fortfarande utnyttja erbjudandet? Och - som sagt var - vad bestod erbjudandet av egentligen?
Ingmari - l
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 13:21Och varför mejlar jag inte Ggb-varvet direkt i stället? undrar förstås vän av ordning.
Svar: Jag har blivit så funbeat-skadad att jag helt glömt att det finns alternativa informtionskanaler. (#)
Så nu mejlar jag och frågar.
Och varför mejlar jag inte Ggb-varvet direkt i stället? undrar förstås vän av ordning.
Svar: Jag har blivit så funbeat-skadad att jag helt glömt att det finns alternativa informtionskanaler. (#)
Så nu mejlar jag och frågar.
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 13:21De hade väl höjt en 50-lapp från förra året till 450 spänn. Tror inte att det blir dyrare 1:a juni.
De hade väl höjt en 50-lapp från förra året till 450 spänn. Tror inte att det blir dyrare 1:a juni.
Quote from Peter Eriksson on 28 May 2009, 13:32Jag stänkte in 445 kr på Göteborgsvarvets Bankgiro igår och angav mitt göteborgsvarvsID i OCR-fältet. Hoppas det blev rätt så (#)
Jag stänkte in 445 kr på Göteborgsvarvets Bankgiro igår och angav mitt göteborgsvarvsID i OCR-fältet. Hoppas det blev rätt så (#)
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 13:38Ingmari: du beter dig bara mänskligt. I stället för att leta fram info själva så slänger vi hellre ut en fråga i luften och hoppas att någon kompis ska svara. 😀
Ingmari: du beter dig bara mänskligt. I stället för att leta fram info själva så slänger vi hellre ut en fråga i luften och hoppas att någon kompis ska svara. 😀
Quote from Funbeat user on 28 May 2009, 13:49Tack, Krister! Men just i det här avseendet börjar jag vara nästan vara lite väl mänsklig. (H)
Okej, då kanske jag stänker in lite pengar också. Tack!
Tack, Krister! Men just i det här avseendet börjar jag vara nästan vara lite väl mänsklig. (H)
Okej, då kanske jag stänker in lite pengar också. Tack!
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:40Lars: Precis som jag. Bara daskade till tangenterna och anmälan är förhoppningsvis inne.
Lars: Precis som jag. Bara daskade till tangenterna och anmälan är förhoppningsvis inne.
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 00:00Nu har jag daskat in pengarna också. 🙂
Nu har jag daskat in pengarna också. 🙂