Quote from Guest on 22 January 2011, 13:21Hej,
Jag är helt ny på detta så ni får ursäkta mig om jag ställer dumma frågor. Jag vill anmäla mig till ett 4kms lopp. Måste man vara medlem i en idrottsförening?
Tacksam för svar 🙂
Mvh Josefin
Hej,
Jag är helt ny på detta så ni får ursäkta mig om jag ställer dumma frågor. Jag vill anmäla mig till ett 4kms lopp. Måste man vara medlem i en idrottsförening?
Tacksam för svar 🙂
Mvh Josefin
Quote from Elias Engqvist on 22 January 2011, 13:31Nejdå det behöver du inte. Ibland står det att man ska fylla i "Klubbtillhörighet" - men då hoppar man bara över det.
Nejdå det behöver du inte. Ibland står det att man ska fylla i "Klubbtillhörighet" - men då hoppar man bara över det.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 13:35Elitklasser brukar kräva att du är medlem i en förening om jag inte missminner mig. Motionsklasser är öppna för alla.
Elitklasser brukar kräva att du är medlem i en förening om jag inte missminner mig. Motionsklasser är öppna för alla.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 13:37Ofta brukar man skriva stad istället för klubb om man inte är medlem i någon och fältet är obligatoriskt...men det brukar stå i så fall.
Ofta brukar man skriva stad istället för klubb om man inte är medlem i någon och fältet är obligatoriskt...men det brukar stå i så fall.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 14:47Okej toppen! Tack för era svar 🙂
Okej toppen! Tack för era svar 🙂
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 15:40Jag brukar skriva "Funbeat.se" som förening.
Jag brukar skriva "Funbeat.se" som förening.
Quote from Funbeat user on 22 January 2011, 21:27Däääääremot...om du vill springa i tävlingsklass i en sanktionerad tävling så måste du göra det för en förbundsansluten förening. Tja lite kunskaper kanske över nivån för en 4 km tävling liksom...Hoppas du får ett kul och härligt lopp...kör på!?
Däääääremot...om du vill springa i tävlingsklass i en sanktionerad tävling så måste du göra det för en förbundsansluten förening. Tja lite kunskaper kanske över nivån för en 4 km tävling liksom...Hoppas du får ett kul och härligt lopp...kör på!?
Quote from Funbeat user on 24 January 2011, 08:39Samma här, sätter ofta Funbeat som förening (t+)
Samma här, sätter ofta Funbeat som förening (t+)