Quote from Guest on 10 August 2010, 12:54Stort tack för igår ni 2, en fantastisk insatts! (H:)
Tommy hojade 16 mil idag (t+)
Stort tack för igår ni 2, en fantastisk insatts! (H:)
Tommy hojade 16 mil idag (t+)
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 13:04Gött att höra - tyckte nog det verkade vara segt virke i den där skåningen!
Gött att höra - tyckte nog det verkade vara segt virke i den där skåningen!
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 13:09Härligt!
Härligt!
Quote from Lena O on 10 August 2010, 18:45Det kan man säga, 17,5 mil idag 😉
Det kan man säga, 17,5 mil idag 😉
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 18:51Det finns många sega skåningar.
Det finns många sega skåningar.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 19:55Snidade i det bästa virket men Kungsbackas Gatukontor kan få vilken cyklist som helst på fall när de envisas med att pynta cirkulationsplatser med illa lagd och underhållen gatsten och man dessutom prejas av galna polacker.
Tänk er det här 10 cm djupa hå
Snidade i det bästa virket men Kungsbackas Gatukontor kan få vilken cyklist som helst på fall när de envisas med att pynta cirkulationsplatser med illa lagd och underhållen gatsten och man dessutom prejas av galna polacker.
Tänk er det här 10 cm djupa hå
Quote from Lena O on 10 August 2010, 20:24riktigt dåligt!
riktigt dåligt!
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 21:29Jag har nu kontaktat gatukontoret via mail (det gick inte att få ansvarig att svara i telefon) och berättat om incidenten och hur kassa deras vägar är. Vi får hoppas att de bemödar sig att svara mer än det bekräftelsemail jag fick med vändande post.
Jag har nu kontaktat gatukontoret via mail (det gick inte att få ansvarig att svara i telefon) och berättat om incidenten och hur kassa deras vägar är. Vi får hoppas att de bemödar sig att svara mer än det bekräftelsemail jag fick med vändande post.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 21:35Är det inte vettigare att kräva kommunen på de extra omkostnaderna och sveda&värk?
De är skyldiga att hålla ordning på vägarna.
Är det inte vettigare att kräva kommunen på de extra omkostnaderna och sveda&värk?
De är skyldiga att hålla ordning på vägarna.
Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 21:43Det kommer vi nog till så småningom. En sak i taget.
Det kommer vi nog till så småningom. En sak i taget.