Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelAnn-Marie Medväskan and the Pinac …
You need to log in to create posts and topics.

Du kan alltid be att få "diarienumret".

Ann-Marie och Robert! ett stort tack så här långt. Jag är nu i Katrineholm. Själva händelsen har jag lagt bakom mig. Därimot kommer gatuchefen att få uppleva något nytt!! Vi hörs när RoH är över.

Kopierat från Kungsbackas kommuns hemsida!!

"Vill skapa bra alternativ till bilen"
Karolina Björkman är trafikingenjör på Teknik och har arbetat på Kungsbacka kommun sedan hösten 2008. Hon arbetar främst med säkerhets-, tillgänglighets- och miljöfrågor s

Skrivbordsjockeys.

Staketryttare kallade vi dom på den tiden jag var på Strömsholm. Det var där jag lärde mig slå kullerbyttor, ha,ha

Jag tror att det var någon av dessa damer som Robert skickade brevet som han skriver om i denna tråd: http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=813781

Mitt brev hamnade hos de oxå men jag skickade det även till killen som ansvarar för alla hål

Jag tycker att de borde ha någon som ansvarar för att det inte finns hål i gatan istället. 🙂

Pinsamt att man behöver betala sin skatt i kungsbacka kommun, tyvärr är tutande bilar ett på tok för vanligt inslag i vardagen, prejande bilar samt bilister som "tvättar rutorna" direkt efter omkörning är inte heller någon nyhet.

Vad gäller vägarna så br

Att bilar tutar är inget problem. Då har de uppmärksammat mig.

Okej, "tuta" kanske var lite felformulerat. Kompleterar med tutar i ca. 20 sekunder både innan och efter samtidigt som dom lägger sig jämsides.

Men för vissa kanske det känns betryggande, för mig räcker det med ett lätt tut så vet jag var jag har dom (br